Chudák žížala

Chudák žížala

Anotace: Úvaha neúvaha o tom, co se možná stane :-) (a možná taky ne).

Právě ležím v posteli, ale možná taky ne, možná stojím někde venku na sněhu a možná je mi zima, ale možná, že se hrozně potím a možná, že tam žádný sníh není a možná je léto a já mám tu bundu zbytečně. Možná si ji sundám, možná ji hodím do vzduchu a možná spadne na zem, ale možná ji zachytí nějaký pták, možná černý vrabec.
Možná,že ten vrabec bude normální, ale možná bude vážně černý a možná tu bundu nechytí a možná uletí, ale možná se mi usadí na hlavu. Možná mi bude sedět ve vlasech a cuchat je, ale možná to nejsou vlasy a možná je to tráva. Možná tudy poleze žížala a možná se vrabce nebude bát, ale možná jo a možná mi vleze pod bradu, aby ji vrabec neviděl a možná tam vůbec není moje brada a možná, že to vůbec není moje hlava. Možná je to jenom koule s trávou a možná, že vrabec uletí a možná si toho žížala všimne, ale možná to nezaregistruje a možná se bude chtít dostat pryč z té koule a možná spadne na zem a možná tam bude sedět kos a ten žížalu sežere. A chudák žížala se z toho "možná" zblázní, protože zjistí, že je tu určitá pravděpodobnost, že po tom všem, co se jí možná stalo, vůbec není žížalou.
Autor Woe R., 31.03.2005
Přečteno 514x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí