Poselství

Poselství

Anotace: Takhle si to myslím já.....

Je to jen náhoda,nebo je můj osud opravdu někde napsaný?!
Ty lidi které znám,měla jsem se s nimi setkat,nebo to byla jen další náhoda?!
Přišli za mnou kvůli něčemu?Mají mi předat nějaké poselství?
Mají mě na něco připravit?Mají mi říct ať si něco uvědomím?
Mají mě před něčím uchránit?Mají mi předávat své zkušenosti a poznatky?
Každý koho jsem kdy potkala,mi něco dal.
Ať už uvědomění si čehosi,nebo nové zážitky.
Proč se ty lidi potkali zrovna se mnou?Mám jim já něco předat?Mám jim snad předat já své poselství?Mám je léčit?
Mám jim rozdávat dobrou náladu?
Asi jo,protože jsem na tenhle svět přišla s poselstvím,rozdávat lidem skvělou náladu a humor.Pomáhat jim a dávat jim sebevědomí,naslouchat jim.
Každý člověk má nějaké poselství z minulého života.
U každého člověka se tento post poselství stupňuje a když ho konečně některý poslední člověk dá až na vrchol,což znamená,že dosáhl celého předání poselství,je tento proces u konce.Poselství se předávají už tisíce let.Každý dostane poselství z minulého života,od člověka,který předával to samé.
A právě tímto předáváním,jede celý koloběh poselství životů.
Každý člověk,každá událost,každá chvíle co prožíváš,je tu proto aby ti něco dala nebo řekla.Nikdo do tvého života nepřijde jen tak.Některý člověk do něj vstoupí jen na malý okamžik(něco ti předá,řekne) a zase odejde a třeba se s ním už nikdy neuvidíš!A s některým si celý život a celý život ti předává to co ty potřebuješ.
Autor PoeziGirl, 09.04.2007
Přečteno 416x
Tipy 2
Poslední tipující: Lachailla
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tuhle velmi dobře napsanou úvahu vystihuje jeden citát: "Lidé přicházejí a odcházejí z našeho života.. ale když do něj jednou vstoupí a pak odejdou, my už nikdy nejsme stejní..zanechají v nás stopu, kterou už nikdo nesmaže."

18.07.2008 01:51:00 | Karlička

I takhle se na to dá koukat ...

18.05.2008 12:49:00 | anti-HERO

Fíííha další povedená ůvaha :o)

12.04.2008 20:42:00 | Lachailla

Ať už věříš na osud nebo ne.Tvoje úvaha se mi líbí!Každý koho jsi potkala a ještě potkáš, pro Tebe znamená nějakou novou zkušenost a má Tě něčemu naučit.Smrt člověka Tě také může něčemu naučit, posunout Tě dál a věci vnímat docela jinak.Narození nového člověka je nová šance a nový život.Nebuď smutná, když něco končí, protože na tom konci něco nového začíná (země je kulatá).Jen ty střípky musíš nejdřív poskládat do mozaiky, aby dávaly smysl.A jednou to pochopíš... :-)Veselý den

16.07.2007 12:54:00 | pistalka

Pěkná úvaha! také jsem vstal z mrtvých, ale nevím,
jaké mám nomen omen...

11.04.2007 19:55:00 | Bíša

Já věřím na osud. Dostala jsem před 11 lety druhou šanci žít a splatit všechny "dluhy", které jsem tady měla a dořešit všechno, co jsem nestihla.
Každého, koho jsem potkala mi něco předal a já ten věčný koloběh pouštím stále dál. Pěkný den...

11.04.2007 19:00:00 | mamina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí