Reakce na článek Pikové Dámy na fóru

Reakce na článek Pikové Dámy na fóru

Anotace: Ta reakce se mi na fórum nevešla. :-) Ups!

Ale houbelec! Tohle je super server pro každého cvoka postiženého literaturou. Jen se tu občas vyskytují lidi, kteří jsou povrchní a mají nos tak vysoko, že jím téměř propichují oblohu. Myslí si, že jsou něco víc, a když někdo příjde a řekne svůj názor na jejich dílo, jsou hluboce dotčeni a stěžujou si.
Neměli bychom je vůbec brát na vědomí, jsou to malí panovační ubožáčci. Nehledě na to, že to tu funguje i naopak. Někdo narazí na dílo a zkritizuje ho, protože vě většině případů je lepší než jeho vlastní... a tak co takový chudáček udělá? Začne ho hanit, jak jinak? A pak jsou tu provokatéři, kteří strhávají procenta, protože nejsou schopní napsat jedinou slušnou řádku a plni závisti nepřejou těm, kteří psát umí.
Prostě ve směs bychom je měli litovat, protože pro nic jiného se ani nehodí, když jim chce člověk poradit, urazí se a ještě tomu člověku vynadají (i sprostě). Budeme je kolektivně litovat a brát za mentálně a tělesně postižené Liteřany, přece jen v každé kultuře se najdou duševně postižení jedinci.
Autor Rhiana E. Nebresk, 09.04.2007
Přečteno 328x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jupí můžu se s klidným srdcem prohlásit za normálního človíčka kterého taky štvou povrchní lidé kteří se tu sem tam vyskytují a nic nenapsali no jéje takových už bylo a myslísi že když je mi 15 si můžou vyskakovat, ale časem narazí páč já se nedám

30.04.2007 14:05:00 | whiolet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí