Národ

Národ

Anotace: Asi bude většina z vás proti mě...za můj názor...

Dívám se kolem sebe a jsem znechucena naší společností. Všude jen lidé honící se za prácí a mocí, slávou a bohaství. Hrstka těch, jenž ctí skromné ideály je potlačena nebo zmanipulováná, tak aby nekladla odpor. Všude na nás kříčí nahá těla žen, diktující nám křivky našich těl, které jsou pro nás dokonalé a pro muže nejvíce žádané.
Moda ze zahraniční nám káže, co máme dělat. Jak se máme správně podle ní chovat. Co je in poslouchat za muziku a na jaký film se dívat. Koho uctívat slepě jako Boha a na koho plivat a házet kamení.
Národ umírá!! Stávájí se z nás jen bezmyšlenkované ovce! Němci, proti kterým jsem se generace bránili, nás znovu ovládají přes trh práce a ekonomiku. Ve vladě už nesedí lidé, co chtějí jen dobro země a prosperitu národa. Národ je slepý a nevidí, že se žene do záhuby. Národe! ty umíráš! Zachraň se!!!
Autor Divant Delvare, 10.04.2007
Přečteno 411x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Naprosto souhlasím. Za druhé světové války ztratilo Československo suverenitu a doposud jí nezískalo zpátky. Pojďme spolupracovat a budovat náš stát. Pojďme se Odprostit se od západní kulturní okupace. Nenechme naše dfěti koukat na terminátora a pustme jim radši kocoura Damiána. Nenchoďme s našimi dětmi do Mc'donaldu. Nezáviďme si jeden druhému. Nenechme vymřít český lid!

06.10.2007 18:45:00 | Zerkalo

Souhlasím naprosto.

19.06.2007 16:52:00 | Eylonwai

Lidé ztratili přirozenost, je to jen tupé stádo, bezmyšlenkovitě jdoucí s davem sebe samých.. jo.. tohle je záhuba.. apocalypsa.. ragnarök.. snad bude následovat očistec.. nebo jsme v něm ? :o)

17.04.2007 20:12:00 | horlivec

Velmi dobrá zpráva...

10.04.2007 23:49:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí