Vztahy na dálku

Vztahy na dálku

Anotace: úvaha o tom, jak je to se vztahy na dálku.

Zamyslíme-li se nad dnešními možnostmi komunikace mezi lidmi, přijdeme na to, že nám nic nebrání v udržování vztahu a komunikace na dálku. Dříve mezi sebou lidé mohli komunikovat pouze za pomoci poslů, poštovních holubů, dopisů, tím vztahy na dálku byly sice komplikované, ale měly své kouzlo.

Velký přelom v komunikaci nastal vynálezem bezdrátového telegrafu, s jehož pomocí bylo možno vztahy na dálku přece jen v omezené míře udržovat. V průběhu několika desítek let se vše změnilo k nepoznání.

V současné době se i velká vzdálenost může stát vzdáleností krátkou. V dnešní době můžeme udržovat vztahy na dálku pomocí nejmodernější techniky. Můžeme mezi sebou komunikovat pomocí mobilních telefonů, které nám neumožňují se pouze slyšet, ale také vidět.

Nepřekonatelný je v této době internet, který nám nabízí hned několik možností, jak spolu komunikovat a tím posílit vztahy mezi lidmi i na velkou vzdálenost. Uveďme si některé příklady. Máme tu třeba e-mail, pomocí kterého si můžeme posílat dopisy, obrázky ale také fotografie. Další možností je dnes velmi rozšířené MSN a ICQ, která nám umožňují přímou komunikaci s osobou třeba na druhé straně zeměkoule. I přes internet lze komunikant pomocí obrazu. Tyto vymoženosti nám dřívější generace mohou jen závidět.

Myslím si, že v současné době není problémem díky technickým vymoženostem udržovat vztahy na dálku, dají se také uzavřít i nová přátelství, která by dříve nebyla možná. Ale co se týče vztahu mezi mužem a ženou, nemusí být tato komunikace dostačující. Bohužel i přes tyto vymoženosti může vtah skončit a v tomto případě nám k udržení vztahu žádná technika nepomůže.
Autor Dity, 12.04.2007
Přečteno 373x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí