Určitá míra zážitků

Určitá míra zážitků

Anotace: Možná si nepomůžeme, honíme-li se za dalšími...

Domnívám se, že člověk má zřejmě do života přidělenu pouze určitou míru zážitků. Vůbec si nepomůže, honí-li se za dalšími. Protože ono se dá vytěžit maximum i z nejnepatrnější existence na maličkém plácku kdekoli na světě.
Autor Juhunka, 13.04.2007
Přečteno 378x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tohle je trefa do černého! (Z mého pohledu, samozřejmě.)

23.09.2007 09:45:00 | Aťan

Určitě...souhlasím. Přesto si troufám tvrdit, že každému je dáno jinak. Taková obyčejná "já", mám zážitků míň než dobrodruh. Ovšem, fantazii se meze nekladou, mohu si i vymýšlet. Příběh nemusí být pravdivý, hlavně, když pobaví. ))):-)))

19.05.2007 23:39:00 | Lota

tak ted jsem tu po case znovu..ctu si svuj prispevek dole. a,..myslim, ze jsem mluvila uplne o necem, o cem ta uvaha vubec neni...takze se omlouvam za nevhodny slova:D
a ted bych chtela rict, ze souhlasim s Vama...ikdyz ne tak uplne:D..myslim, ze tu miru zazitku ovlivnujeme sami..
:-)

19.05.2007 00:48:00 | Adrianne Nesser

I já to tak cítím, ono jednou se každý musíme smířit s jen s kouskem země. Proč nebýt i tady smiřený, i usměv je pak hezčí.

13.05.2007 23:12:00 | stryc

Vážím si lidí co cítí a myslí,
méně těch slov co říkají.
Lhostejno kolik statků mají,
to jsou ti lidé bohatí!

20.04.2007 16:20:00 | Juhunka

měj zlatý důl či ropný zdroj,
kraji cestuj neznámými
luxusním autem, draze se stroj,
vždy zůstane ti nepokoj
že nejsi první mezi svými,
ba potkávat tě bude výsměch
byť se zážitky bohatými
na mnohých dosud nebyls místech
J.C.s

20.04.2007 15:38:00 | j.c.

Krasne receno.

20.04.2007 00:13:00 | carodejka

mira zazitku a veci kolem ni..
myslim, ze je zavisla predevsim na prostredi ve kterem
se onen Mira vyskytuje.. osotatni atributy jsou primoumerne intelektu.. aby to nebylo jednoduche vsemu jistojiste vladne teorie chaosu. Jsem priznivcem taoismu, tudiz se na kridlech nicnecineni snazim doletet do krajin vsehomiru. Na teto ceste (ne)ctnosti sbiram zazitky.. a jsem za ne v same podstate vdecen..budou se hodit v pristich zivotech .o)

ps: Žáčka miluju..dokonce sem si zhudebnil jednu jeho basnicku

19.04.2007 20:32:00 | Bean

Člověk, který hodně přijímá také o hodně přichází. Ano, dnešek je spíše založen na kvantitu než kvalitu...

19.04.2007 06:49:00 | Daniel S.

ja si myslim, jak ste to popsala vy, tak to bylo driv... mlady lidi byli spokojeny s tim, co maji, protoze ani nevedeli, o co vsechno prichazej....
rekla bych, ze ted je to jinak...vsichni si chtej co nejvic uzit a zkusit co nejvic veci..
pekny den:-)
--a dekuju za navstevu u me:)

16.04.2007 09:41:00 | Adrianne Nesser

s tím se dá možná souhlasit, ale já půjdu radši do těch větších plácků - můžeš se rychleji rozeběhnout.... :))

16.04.2007 09:15:00 | callowsick

...vlastně, nevlastně...:-)))

15.04.2007 23:36:00 | Lota

...Míra zážitků...hmm...někdo se raduje i na malém plácku ze života...někdo ani nevnímá, že žije...takže vlastně ten chudák za to vlastně ani nemůže...bylo mu to dáno do vínku...s tím bych mohla i souhlasit...

15.04.2007 22:34:00 | Lota

Souhlasím, člověk nesmí otupět.

Vzpomínám na jedno řčení:
Nic není nikdy nevyhnutelné, nic není nikdy ztraceno, je možné každý den najít cestu k nápravě, byli-li jsme špatní, a vytrvat, byli-li jsme dobří. Každý nový den přináši naději na nový život.

15.04.2007 21:10:00 | Juhunka

To je pravda. Na druhou stranu je možná chybou, když člověk otupí a spokojí se s tím, co má. To není správné, protože život každý den přináší člověku něco jiného. A pokud člověk naslouchá svému srdci, ví, že srdce ho neustále vybízí:"Opusť své hranice. Zbav se nenávisti, zla a špatností, které děláš. Vyjdi ven ze své ulity a staň se člověkem, který žije pro druhé." Proto si myslím, že každý den je zde proto, aby se člověk učil více milovat a rozdávat. Někdy je dobré vyjít za vlastní hranice a poznat něco nového, protože to tě může proměnit v jiného člověku. Ale nesmí se to přehánět.

S požehnáním

15.04.2007 12:34:00 | Hippy

Máš pravdu.....a s tím že člověk nežije přítomností máš taky pravdu jak si mi psala.......ale snad lidi dostanou nějaké uvědomění.....:) máš to moc hezký....:)

15.04.2007 10:07:00 | PoeziGirl

Je mi milejší úsměv dobrého člověka, než všechno
zlato světa...

13.04.2007 15:59:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí