Černý anděl

Černý anděl

Anotace: Jak vlastně vypadá smrt??? Kdo to ví??? A je za ní vůbec něco???

Sbírka: LADYfuny for you, O ČEM JE ŽIVOT?

Kdo z nás ví, jak vypadá smrt? Každý se jí bojí, nikomu nedá spát. Přirovnat se to dá k čemukoliv, ale zahrávat si s ní je jako zapálit sám sebe ohněm, který nikdy nepohasne.
Kdo z ní nemá strach??? Komu nevadí??? Kdo může spát, když neví, jestli ještě někdy oči otevře???
Tolik otázek je na světě, ale kdo zná odpověď???
Ještě je tu jedna zásadní otázka. Je tam, na druhém břehu, něco, co připomíná ten náš??? Je tam vůbec něco???
Kdo najde odpověď??? Vědci neustále zkoumají, co je po smrti, ale na co za tu spoustu let vlastně přišli??? Na to, že se zjevují duchové a nevysvětlitelné úkazy ze záhrobí, ale co je dál, to žádný vědec ještě nevyzkoumal. A kdo by něco takového uměl dokázat a my věděli co nás po smrti čeká, měl by dostat tu, která má na světě největší hodnotu. Dle mého názoru, se to ale nikomu nepodaří.
Třeba tam ale nic není a to vše je jen výtvor naší fantazie a ,,potom''už nic není.

,,Nešťourejme'' se tam. Nezahrávejme si se smrtí. Nechtějme radši vědět, co nás čeká!!! Nechme záhrobí spát a buďme rádi tady na zemi!!! Bude to tak lepší. Věřte mi.

Vždyť smrt je ČERNÝ ANDĚL a octnout se ve spárách smrti... kdo to chce???
Autor ona ..., 13.04.2007
Přečteno 519x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

proč se smrti bát?? třeba bude líp =))

07.05.2007 11:20:00 | Makoušek

Smrti se nebojím.
Bojím se bezmocného stáří - nejspíš proto, že o něm vím, jak vypadá ...

03.05.2007 13:55:00 | Judita

HIPPI...Páni ty čteš bibli ve 20.století?:)))..

..inak máš to fakt krásný..sem si to zapsala abych si to mohla kdykolik přečíst..fakt je to guut:o)

22.04.2007 19:09:00 | Lykan

Smrt nikdo nikdy neviděl. Smrt přijde a zase odejde. Není tedy hmotná. Je duchovní. Protože je duchovní, není možné ji úplně pochopit, ani ji zahlédnout. Ale člověk ji může poznat. Ovšem jen skrze duchovní svět. Smrt není konec, smrt je začátek něčeho nového, krásného. Přečti si v Bibli Nový zákon, poznáš, o čem je smrt.

S požehnáním

15.04.2007 12:31:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí