Člověk a peníze

Člověk a peníze

Anotace: Proč jsou pro boháté lidi peníze tak důležité???

Sbírka: O ČEM JE ŽIVOT?

Život. Co to vlastně je. Pro někoho radost, pro někoho přítěž. Ale proč??? Proč má někdo ze života radost a druhý přemýšlý nad sebevraždou. To nechápu. Jeden žije v přepychu a přesto utíká pryč za normálními chudými lidmi. Jiní nemají nic a chtějí být bohatí. Někteří chudí jsou s tím smíření a mohou si život užívat úplně maximálně. Jiní jsou bohatí a neumí žít. Znají jen peníze a nic jiného je nezajímá. Topí se v nich a když jsou úplně na dně, pochopí, že to co měly nebylo všechno a i bez peněz se dá žít. A co když se v těch penězech utopí. Je to důkaz, že pro nic jiného nežijí. Povyšují se nad ostatní a myslí si, že jsou něco víc, když nosí značku a jezdí v autě značky jaguar. Ale většina z nich není štastná. Proč prostě nechtějí pochopit, že i lidé kteří jezdí autobusem a nemají auta, nosí konfekci a nemají peníze na rozdávání jsou štastnější než oni???
Jasně!!! Je to jejich svět ve kterém nemají chudí lidé místo. Nevezmou je mezi sebe. Ale až dospějí nebo ztratí všechen ten přepych, tak pochopí, jaké to vlastně je.
Autor ona ..., 18.04.2007
Přečteno 509x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Člověk nežije z věcí, ale z jejich smyslu.

06.10.2007 19:37:00 | Zerkalo

Chceš být bohatá, nebo chudá?? Na tohle téma jsem četl jednu pěknou knížku od Roberta Kiosakiho - Chudý táta, bohatý táta. Práce může těšit, ale taky může z člověka vysát všechen elán, mládí a optimismus. Takže? Chceš být bohatá, nebo chudá?:-)))

12.05.2007 14:04:00 | Martin.ek

Nepoznají, již dávno ztratili srdce...Pod tuto úvahu
bych se podepsal...

22.04.2007 13:51:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí