nevim pro tohle nemam nazev jen rpostě má kratka uvaha

nevim pro tohle nemam nazev jen rpostě má kratka uvaha

Anotace: :-(

když tu tak sedim a přemyšlim, chce se mi brečet ale nemám sílu , nemám sílu už na nic ani na ten pláč nevím, nevím proč to tak je, že jednu chvíli jsem člověk plný optimismu ale pak najednou přijde ta vlna smutku a je to tu zas, někdy člověku vydrží radost dlouho když jsou lidé okolo něj šťastní tak on je šťastný taky,ale i ten nejobyčejněšji člověk potřebuje pozornost , aspoň trochu té pozornosti a když ji nedostává? co pak? je tu zas ten smutek, pocit bezmocnosti a méně cennosti, ta vlna beznaděje nás zžírá uvnitř ale co mi s tím můžeme udělat jen si najít někoho kdo nám bude oporou a ddaruje nám krapítek té pozornosti a když nikdo neni na blizku zbivá už nám jen jediné, ta jediná možnost která je použita v těch nejhorších situacich ano je to smrt, smrt v jakékoliv podobě............ ale hlavni je že je to útěk útěk před tím vším zlem , ale útěk nikdy nic nevyřeší...
Autor anima alba, 19.04.2007
Přečteno 334x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Všechno, co je na tomto světě, ti věnuje pozornost. Naslouchej větru, vane pro tebe. Poslouchej ptáky, zpívají kvůli tobě. Dívej se na východ slunce, to vychází tobě pro radost. Zavři oči a buď sama sebou a možná pochopíš něco víc. Něco, co jsi nikdy dříve nechápala. Život má netušené rozměry. Člověk je zde, aby žil, radoval se a prožíval štěstí. Základní chybou mnoha dnešních lidí je, že si myslí, že nemohou být šťastní. TO je přece nesmysl! Jsme povolání k tomu, abychom byli šťastní, abychom se radovali a smáli. Někdy přichází zlo a smutek, avšak nikdy to nemůže být silnější než láska, se kterou byl stvořen tento svět. Neboj se, pokud sama budeš láskou a radostí, i lidé okolo tebe se promění. Neboj se, lidé tě mají rádi, jen někdy třeba neví, jak to dát najevo. Takoví už jsme. Najdi radost ve větru a přírodě i v úsměvu malého dítěte. Najdi štěstí uvnitř svého srdce.

S požehnáním

22.04.2007 12:21:00 | Hippy

ano to je pravda ale člověk se musi naučit přijimat tu pozornost at už je ji malo či hodně

20.04.2007 06:37:00 | anima alba

tenhle utek resi hodne, rikas ze kazdy potrebuje pozornost druhych? jo potrebuje, ale potrebuje spravnou pozornost. Nekdy mu moc pozornosti ublizi taky a pak se utika uplne stejne

19.04.2007 21:56:00 | jajinka1007

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí