Jedny dveře se zavřou a druhé otevřou...

Jedny dveře se zavřou a druhé otevřou...

Anotace: ...

Jedny dveře se zavřou a druhé otevřou, ale proč když se jedny zavřou nevidíme ty druhé, otevřené? Proč když něco skončí nevěříme, že nás čeká něco lepšího? Proč držíme radši smutek a stojíme přímo před těma dveřma, které čekají až do nich vejdeme, proč jsme tak zaslepeni? Když štěstí nás může čekat, stačí udělat jeden krok... Ano něco skončilo, ale něco nového začíná, bude to lepší? Kdo ví..., ale pokud do nich nevejdeme, nezjistíme to, je na nás, kdy do nich vejdeme... Jen na nás i když tomu nevěříme, je na nás, jak budeme brát určitou událost. Vejdime do těch dveří...buďme zase šťastní...můžeme...jen musíme chtít, udělat ten důležitý ale malý krůček...
Autor dasule, 19.04.2007
Přečteno 497x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Často nad tím přemýšlím a došel jsem k názoru, že nezáleží na formě podání, ale na srdci člověka, který píše. Ono je jedno, jesli se tam opakují slova, když je to do srdce, tak tě to zasáhne jak rána mečem. Něco podobného je Bible. Jednoduchá forma, ale srdce člověka je zasaženo při každé další větě. Toto je moc pěkné vyprávění. Líbí se mi! Jen tak dál.

S požehnáním

22.04.2007 12:17:00 | Hippy

pěknej nápad, ale zpracování se mi moc nelíbí... hodně se ti tam všechno opakuje, trochu.... to bylo kostrbatý... a na konci- bych spíš napsala- malý, ale důležitý, tady je ten paradox- malej a přesto tak důležitej.. nicméně je to fakt dobrej nápad a asi bych si netroufla to sepsat, nad tim bych se musela hodně zamyslet.. ale neni to špatný.. zatim pa

19.04.2007 21:09:00 | Barushca

Taky bych potřebovala ten krůček udělat...a najít ty druhé otevřené dveře...

19.04.2007 20:10:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí