Černé myšlenky

Černé myšlenky

Anotace: Psala jsem to v jeden svůj špatný den. Ale sáhněte si do svědomí--- kdo si tak aspoň jednou nepřipadal

Není hřích porodit dítě do téhle doby? Nemělo by dítě nesnášet svoje rodiče a neoznačovat je za mučitele? Trpí, až se sami stanou mučiteli. Trnovou korunu už dávno nahradila jehla v žíle, kříž je „domov“ a hřeby škola.
S pouty na rukou se táhneš do ústavu, kde dostaneš náhubek a čeká vás několik hodin cizích názorů a myšlenek, které jsou vám vtloukávány do hlavy. Cestou zpátky padne za oběť nejedena cigareta. A proč vlastně? Opět pro někoho. Sám bys nikdy nezačal.
Najíš se a napiješ a zase ven. Na lavičce parta samozvaných kamarádů a u nich tvoje holka. Osahává se s svým „nejlepším přítelem“. Pozdravíš a děláš, že sis ničeho nevšiml. Dávno už víš, že dělá žíněnku celé partě. Letmá pusa na tvář a už saháš po krabičce. Proč s tou holkou vlastně jsi?Ze zvyku? Z lásky? Ne to ne. Oba jste ze stejné „společenské třídy“. Kde jsou ty časy, kdy ti to bylo jedno?! Měl si rodinu, přátelé a lásku. Měl si život!
V cigaretovém kouři tiše uplynulo odpoledne. Večer. Tiše se nípeš ve večeři. Ani nevnímáš, co jíš. Vlastně nevnímáš nic. A nikdo nevnímá tebe. Nikoho nezajímá tvůj život --- nikoho nezajímá, jestli žiješ………
Autor Vrabčáček, 21.04.2007
Přečteno 433x
Tipy 3
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Thesssinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

má to opravdou myšlenku,a je to tak,ale co s tím...

05.04.2009 12:17:00 | Radek.oslov.Šafárik

Jo. Je to hroznej pocit. A nic tě nebaví a ani se ti s tim nechce nic význačnýho dělat. Tak to znam aspon ja. Povedena uvaha.

15.11.2008 12:08:00 | Thesssinka

máš pravdu...k čemu to vlastně všechno je??..to neustálé únavné snažení se přežít?nedávám vinu nikomu,můžeme si za to sami...na úkor budoucích generací-velice povedená úvaha

06.05.2007 08:16:00 | ztracená

Tak je možná na čase se osvobodit. Zbavit se kamarádů,kteří předstírají, že jsou kamarádi. Zahodit holku, která dělá matračku pro všechny. Hodit do kooše všechno, co dělám, protože to dělají jiní. Pak možná přijde oopravdová svoboda, pohoda a láska do srdce.

S požehnáním

21.04.2007 20:10:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí