Křižovatky

Křižovatky

Anotace: ...

Život je jedna velká křižovatka. Pořád na něco čekáme, a když máme start, tak se míjíme.
Autor semiramis, 24.04.2007
Přečteno 374x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

s přibývajícími zaseknutými rozjezdy už raději plynule projíždím na červenou..

12.06.2007 12:12:00 | STIMPRE

a víš na co čekám já? až něco zas napíšeš:)

29.05.2007 11:28:00 | Favi

Pravda pravdoucí...Už si ani nepamatuji kolik různých chvil jsem prošvihla...chvil, díky nimž bych se posunula dál...dál po koleji života:)

27.05.2007 15:25:00 | Lucyane

když jsi řekla kratičká tak jsem čekal ještě tak dalších 20 řádků, ale nevadí, myšlenka v tom je a nedá se proti ní říct vůbec nic, dnes jsem se byl večer projet na kole, dojel jsem k mostu nad kolejemi, přemýslel jsem též nad životem a jeho odvrácenou stranou, nakonec jsem se rzohodl udělat si fotky, na jedné straně mostu svítila nad kolejemi červená světla a na straně druhé světla zelená...

24.04.2007 21:48:00 | Pavel Kotrba

když jsi řekla kratičká tak jsem čekal ještě tak dalších 20 řádků, ale nevadí, myšlenka v tom je a nedá se proti ní říct vůbec nic, dnes jsem se byl večer projet na kole, dojel jsem k mostu nad kolejemi, přemýslel jsem též nad životem a jeho odvrácenou stranou, nakonec jsem se rzohodl udělat si fotky, na jedné straně mostu svítila nad kolejemi červená světla a na straně druhé světla zelená...

24.04.2007 21:48:00 | Pavel Kotrba

Milá Semiramis, jednou za mlada, to už je dávno, jsem šel po mostě nad posunovacím nádražím. Jedna kolej se výhybkami rozšiřovala na další a další, ale na konci se všechny zase sbíhaly do jedné. Tenkrát mne napadlo něco podobného, po které koleji se mám vydat, která je ta správná? No, a na konci, tam se všichni tak jako tak sejdeme.

24.04.2007 15:47:00 | Jan na Druhou

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí