Úvaha o životě a jeho kráse

Úvaha o životě a jeho kráse

Anotace: je to pravda :)

Stejnak je ten život krásnej když se to tak vezme.
Prostě vykouknete ven a svítí sluníčko a komu se poštěstí vidět svítit sluníčko?! Hm?
Jasně teď jste si asi právě řekli „To je blázen ne?Vždyť ho vidí všichni a vždycky!“ ale néé to není pravda.Každý ví že sluníčko svítí,ale málokdo už ví jak krásně svítí.
Nebo třeba déšť.Pro někoho to je jen vypařování se vody a to se rovná koloběhu vody v přírodě….pro mě je však déšť něco tak krásně uvolňujícího a uklidňujícího,že se to ničemu jinému nevyrovná.
Každý říká že miluje déšť,ale schovává se před ním,bere si deštník a to podle mě není láska! :)
Každý říká že miluje sluníčko a přitom se schovává do stínu když svítí!
A taky hodně lidí říká že miluje život….a přitom si ho neužívají.V tom případě bych od těchto lidí nechtěla slyšet „Miluju tě!“ :) Docela by se mě zmocnila panika :)
Mě třeba například v nějakým uvědomění pomáhá autobus!
Jo normální,obyčejný autobus kterým jezdím do školy a ze školy.Člověk si tak v klidu sedne…..a přemýšlí o všem a zároveň o ničem.
Vždycky pozoruji jak cesta krásně ubíhá,fascinuje mě pohled když se otočím dozadu :)
Nebo je třeba úžasný když vždycky s námi jezdí jeden postarší pán a povídá si s řidičem…..je to vždycky humorný…poslouchá je celej autobus a každej se směje s nimi!Včetně mě samozřejmě….:)
Je to zralý na fotku! Asi si jí jednou pořídím :)
Ale jestli jste si všimli,tak nějaký to uvědomění,to je většinou jako rána z čistého nebe.Ať už to je uvědomění na cokoliv.
Mě se už třeba několikrát stalo,že celý den jsem nad něčím přemýšlela a vlastně vysvětlení přišlo až když jsem spala - ve snu….nebo jen tak když jdu po městě…..když čekám na oběd v naší školní jídelně…..o hodinu matiky(pokud zrovna nespím)……nebo právě když jedu autobusem….tam je to nejčastější :)
Určitě nejsem sama :D
Že ne lidičky ? ! :)
Autor PoeziGirl, 25.04.2007
Přečteno 431x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I v maličkostech můžeš vidět krásu života! =)
..a těch maličkostí je opravdu spooouuuustu..

18.07.2008 02:01:00 | Karlička

To je krásné a pravdivé!!

25.04.2007 19:17:00 | dasule

Ne, nejsi sama...

25.04.2007 16:55:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí