Otázky bez odpovědí

Otázky bez odpovědí

Anotace: Existuje mnoho názorů,ale žádné odpovědi..

Kdo jsme?
Když si tak představím, žijeme na planetě Zemi -je kulatá a nad námi je obloha, pak je ,,jakýsi" vesmír a celá tahle divná ,,koule" tam kdesi je? Nezní to celkem divně? Podle mě ano. Proč vůbec něco takového je? Proč jsou planety, hvězdy? Nečekám odpověď, nikdo ji nezná...
A takových ,,koulí" je tam nesčetně a jen na té naší by měl být život? To snad ne! Vědci tvrdí, že na žádné z dosud prozkoumaných planet není prostředí k životu, ale co se skrývá za tímto pojmem? Vezměme to logicky... my lidé dýcháme vzdušný kyslík, ryby mohou žít pouze ve vodě, tak proč by nemohl vzniknou organismus, který by byl závislý na jiných podmínkách? Když jsme se mohli zrodit my, tak proč ne ,,lidé" na jiné planetě?
Tvrzení o tom, že jsme byli my, lidé, na planetu ,,dovezeni" mimozemšťany odmítám... Je naprosto jasné, že se život na Zemi vytvářel po miliony let a člověk byl tímto procesem ,,stvořen"...
Takže Bůh neexistuje? Jsem věřící a přesto to svým způsobem popírám? Vím, že jsem divná, ale věřím v to, že jsme byli stvořeni normálním vývojovým postupem a že Bůh je prostě něco... něco jiného... Když někdo věří v magii a nadpřirozeno, proč by nemohl být Bůh?
Tak jak vidím, dostávám se do otázek, ze kterých nemám šanci vyvodit nic logického a proto toho raději nechám...
Autor Selene, 07.04.2005
Přečteno 845x
Tipy 2
Poslední tipující: milíček
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí