Mozek

Mozek

Anotace: Když jsem neměl, nebyly a teď když je tomu naopak mám jich plno, starostí.

Viděli jste někdy strašný, ale opravdu strašný nepořádek třeba někde na stole? Já ho viděl a přesně takový je v mém mozku. Všude samá zatáčka, klička a brázda. Co přečtu to se mi tam uloží. Stejně je tomu když to prožiji, vidím ohmatám či cítím. Je to tam vše pěkně uloženo jako na disku v PC. PC pracuje na elektriku, já na pokrm. Horší je to z chlastem, to pak pracuje jak na rozbouřeném moři. Dnes je mi tak nějak smutno. Hledám příčinu a po chvíli ji odhalím. Kdybych ho neměl, příčinu bych neodhalil, to však ani nehledal. Zamýšlím se co je lepší, mít či nemít?! Jelikož mám, řekl bych nemít. Kdybych neměl, chtěl bych. Mít pak znamená, mít soužení a nemít toužení. Kdosi moudrý říká jak je dobré mít hodně těch klikatých zatáček co skrývají v sobě vědění. Já je nemám proto to toužení.

Epilog
Dobrou noc
Autor umělec2, 03.05.2007
Přečteno 350x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, Quigleika, Judita
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo mozek je sviňa pokroucená :-D fakt dobrý :)

03.08.2007 21:57:00 | mobo

Tak to je přesný!!! :-DD
Cítíme to stejně - dnes jsem měla v komentáři k "Touze" dotaz - proč chci být hloupá ... odpověď je přeci tak prostá...
Já to tam vysvětlila ve zkratce...Tys to rozvedl úžasně!
Díky
Judy :-)

24.05.2007 21:56:00 | Judita

Líbí se mi tohle Vaše/Tvoje uvažování.

Mít nebo nemít...to je oč tu běží :o)
......a já jsem tu lobotomii zas k vánocům nedostala....a nebo dostala? tak teď najednou vážně jaksi nevim;)

17.05.2007 22:27:00 | Navire

stručný a velmi pěkně napsaný..

03.05.2007 12:12:00 | Wohnoutice

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí