Ta ''lepší'' - smrt

Ta ''lepší'' - smrt

Anotace: tohle jsem napsala,když jsem byla zklamaná chováním ostatních lidí...je to umírání podle mě ( kdyžtak napište komentář, děkuju )

Slunce palčivě svítí. Ležím na studené a prachem pokryté podlaze. Mám velký strach....Vím,že už přichází -ona,malá a všehomoucí. Nic neříká,mlčí a svýma černýma a smutnýma očima hledí na mě, do mých očí. Najednou z jejích úst vyjdou ta slova...: ,,Pojď se mnou, poznej nový svět. Svět, který je odlišný od tohoto, svět, ve kterém není trápení a bolest, svět, ve kterém se nedá prožít zákeřná láska, svět, ve kterém ti bude líp. Pojď...!''
Zavřela jsem oči a tiše vydechla...Ona má pravdu...znovu jsem otevřela své oči a podívala se směrem k ní - čekala tam, čekala na mě. Proběhlo mi hlavou, že musím jít, nesmím jí nechat jít samotnou. Již jsem se rozhodla, zavírám naposled oči, naposledy cítím slunce, jak mě pálí do bílé tváře, poslední výdech....ano, odcházím...
Autor Makoušek, 04.05.2007
Přečteno 450x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Neber si nikdy nic osobně:-)Může tě to zničit....
Chápu zas na druhou stranu,že chceš své básně prožívat.Mezi těmito dvěma póly je velké rozhodnutí,které musí být scela nekompromisní.

02.03.2008 11:32:00 | mateska

Určitě romantičtější a hezčí představa smrtky než mám já...

13.07.2007 20:28:00 | MichELangelus

síla je zklamání zklamání je touha láska je touha síla je smutek smutek nese radost....atd etc.....(doufam ze vsichni pochopili muj nazor na vec)

29.06.2007 20:33:00 | FialovýKrálíček

zajímavé "malá všemohoucí". Opravdu je to ale moc pesimistické, zklamání nám má dát sílu z poučení do dalších dnů...

22.06.2007 01:04:00 | záblesk

Byla jsi stvořena k tomu, abys prožívala lásku a štěstí. To, že tě občas někdo zklame nebo dojde k nějaké špatné události, k tomu zkrátka patří. Víra a láska člověka se pozná právě podle toho, jak se dokáže vypořádat s těmi těžšími věcmi, ne s těmi jednoduchými. Věř tomu, že žiješ proto, že jsi byla stvořena s láskou. Prožij život. Na umírání bude čas jindy. Každý z nás má přesně vyměřený čas. I ten tvůj přijde.

S požehnáním

06.05.2007 11:33:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí