Humanizmus

Humanizmus

Anotace: Hovori sa že psychika človeka sa spozná podla toho čo napíše

Cítim sa tak mizerne. Zabi ma, o veľká obludnosť, smrť.Chcem zomrieť teraz a nikdy potom. Chcem isť do pekla lebo som zhrešil. Boh ma záchrany iba ak budem "dobrý", môžem byť vôbec "dobrý".
Je to v mojich silách? Je toto jediná a správna otázka že či je to v mojich silách, môže to byť jedine horšie, Som labilní.Ó, mocný zmeť ma z tohto sveta démonou a hriešnikov pred tím než sa stanem jedným z nich, pomocník alebo otrok , stanem sa najhorším monštrom, človekom.
Myslel som si, boh ma nepočuje, tak ako vždy mal ten hnusní odporní človek pravdu, nič ako boh nieje, je to len ilúzia ako povedal Niezsche "Muž stvoril ženu - z čeho pak? Z žebra svého boha - svého idealu." nieje to len výrok, výrok blázna a predsa absolútne pravdivý, čo je vlastne pravda, ja to zistím velice jednoducho.

Ne vy zvrhlíci mysleli ste si že sebe vraždou, to je ta beštialita ľudí, že sú spokojnejší zo smrťou ako zo životom.

Beštie, blázni,egoisti, nikdy som nechcel byť jedným z vás a predsa som, to je ta vaša skreslenosť.
Autor RoSzomak, 05.05.2007
Přečteno 277x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Já si naopak myslím, že Bůh je! Svět je krásný, plný nádherných věcí a plný života. Ano, některé věci mohou vzniknout vývojem, ale láska nikdy. Z hmoty nemůže přijít láska, srdce nebo duše. To jsou věci daleko vyšší. Bůh stvořil tento svět a neučinil tak proto, aby ses nenáviděl nebo nenáviděl lidi okolo sebe, ale proto, abys milovat a užíval si života naplno. Proč hledáš na životě jen to špatné? Hledej to dobré, hledej to krásné. Jestliže sám budeš špatným, kdo se může změnit k lepšímu? Vlastním příkladem dáváme největší vzor.

S požehnáním

06.05.2007 11:15:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí