,,Blbost,,

,,Blbost,,

Anotace: taková mini úvaha o životě!:))))

Prostě jsem si sedla a začala psát.Úvaha. Když nad něčím začneš uvažovat, někdy ani nemůžeš přestat. Začneš přemýšlet o jedné věci a ta tě přivede na věc další a pak zase další...je to koloběh..skoro jako koloběh života. A když už jsem se takhle hezky dostala k tomu tématu:život, mohla bych rovnou začít uvažovat. Život.je to vlastně jen slovo..Všichni si pod tím představíme asi skoro to samé. Každý má život jiný. Ale často přemýšlím nad tím, proč jsme vlastně tady. Určitě je nějaký důvod proč jsme zrovna tady na Zemi. ALe myslím, že lidé to všechno pochopili špatně. Začali pracovat a natolik šla technika dopředu, že zapomněli na hlavní důvod našeho bytí. Rozhodně to není to, abychom pracovali. Narodili se, chodili do skoly, každý den chodili do té samé práce, založili rodinu, zemřeli. a tak pořád dokolečka. Už to ani nedává smysl. Nemůžu přijít na to, proč jsme tady. Ale nějaký důvod jistě je. Nějaký důvod, který je schován někdě hluboko v nás a nikdo ho nedokáže najít. Mohly bychom si pokládat milion otázek. Proč dýcháme?Proč rostliny rostou?Samozřejmě, že se stačí podívat kamkoliv a najdeš na to odpověd.Ale jsou to ty správné odpovědi?Není tohle všechno jen iluze?Necítíli ste se někdy jen jako pokusní králici?Co když je tohle všechno jen jedna velká ,,blbost,,?jen jakási zkouška. Někde je něco..něco víc.?stačí když si vzpomeneme na vesmír..samozdřejmě vám každé dítě vysvětlí co to je..ale je to pravda?co je to vesmír?kde končí?není žádné nekonečno a i vesmír musí někde končit. je tam snad nějaká zeď, nějaké dveře a za tím je něco..co je za tím? a co je za tím za tím?nezačíná vám to všechno připadat šílené?prostě abych to schrnula, podle mě je život, smrt, vesmír, a všechny ty věci kolem..jen jedna velka ,,blbost,,!A až se budu snažit jakkoliv, asi se nikdy neprobudím z tohodle šílenství.
Autor Barbie_Incident, 06.05.2007
Přečteno 334x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kašli na chyby, i když to někdy kazí, hlavní je ta úvaha samotná... v podstatě máš pravdu... všechno je to jenom "blbost", protože ji nedokážeme pochopit a neumíme si hodně věcí představit... ale záleží na úhlu pohledu... bereš to moc globálně... představy o vesmíru, životě a o smrti... já to spíš beru subjektivně... teď žiju a má to svůj účel, musí to mít svůj účel, tak se snažím žít co nejlépe a zároveň abych si život užil... a až přijde smrt... ??... no tak přijde... co já s tím... ??.. nic neudělám.. třeba pak něco je a po smrti se zase budu snažit existovat jak nejlépe dovedu... je to hodně diskutabilní... pěkná úvaha... člověka to nutí k zamyšlení...

09.08.2007 23:10:00 | Miro Sparkus

ano, máš pravdu. každý má na věci různý názor:)jinak, mně pravopis problémy nedělá, tady se ti omlouvám, někdy když píšu, tak se více soustředím na děj a ne na chyby..měj se hezky a díky

18.06.2007 16:47:00 | Barbie_Incident

Zajímavá úvaha... s některýma myšlenkama sice nesouhlasim, ale každý má svůj názor ;D) ale jednu věc ti vytknou musim, co to slovíčko schrnout? XD nemůžu o sobě bohužel tvrdit, že pravopis ovládám dokonale, ale co je moc to je příliš... ale jinak je to docela pěkný :D)

18.06.2007 16:03:00 | Duše zmítaná bouří reality

díky. nevěděla jsem jak to nazvat, protože jsem ani netuzšila, jak se k tomu budou stavět ostatní lidi. pro mě to blbost není, jen to jako blbost působí!:)

11.06.2007 18:23:00 | Barbie_Incident

Díky Týnko za komentář!:))NJn, ale stejně bych chtěla, aby dostala odpovědi na mé otázky:proč!:D:D:D

16.05.2007 13:40:00 | Barbie_Incident

a až jednou přijdem na důvod proč tady sme tak snad pochopíme proč to tak je, proč se učíme a snad nám to pak nebude připadat blbost njn ale to je daleko dál se budem snažit pochopit nepochopitelné a až se to stane co pak bude uděl?? pořád jak v kolotoči snad proto nás věky věků bolí hlava z toho nekonečného kolotoče:)

15.05.2007 21:59:00 | Kirsten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí