Snění

Snění

Anotace: Nevím proč jsem to napsala...Je to asi moje rozpoložení...Právě teď a tady...Je to určitě taková blbost, že to sem ani nepatří...

Co je lepšího, než si jen tak sednout a začít psát….Uniknout už poněkolikáté realitě a propadat se jen svou fantazií… Každý člověk sní…Jen ne každý o tom samém…Někdo sní o vysněném příteli, či přítelkyni, někdo o penězích, jiný o dokončené maturitě… Snít je krásné, ale nesmíme zapomenout, kde je ta pomyslná hranice, mezi sněním a přeháněním…Vysněné sny se můžou vyplnit, ale je tomu jen málokdy…Hlavně musí člověk chtít…Když bude jen snít a čekat, až mu to spadne do klína, nikdy se nedočká…Nikdy… Miluji snění, ráda si vymýšlím různé situace, ve kterých bych se mohla ocitnout a přesně vím, co bych v těch okamžicích udělala…Ale je to jen snění, není to realita…To je na tom to krásné i bolavé…Bolavé proto, že to není pravda…Krásné je to v tom, že kdykoliv můžeme utéci a schovat se do snění, kde si léčíme rány, které nás bolí…Unikáme nepříznivému osudu…Proč tohle píšu? Píšu to abych unikla od svého světa…Světa osamění, který mě nejvíce tíží doma, světa křivdy, když nade mnou vyhrává mladší sestra a světa bolesti, když si uvědomíte, že váš táta, ten který vás znal nejlépe začne zapomínat…Zapomene, co vám chutná, co rádi jíte, co pijete…Už vám nedělá radost tím, že vám připraví svačinku…A když na to chce po letech, nebo roce navázat, udělá přesně to, co nejíte…Pak už jen s trpkým výrazem sledujete, jak se směje s další dcerou a na vás…zapomíná?…Nezapomíná, “jen“ se upíná na ratolest, která mu déle vydrží…Někdo ztrácí, jiný nachází…Jen by to nemuselo tak bolet…
Autor rry-cussete, 07.05.2007
Přečteno 440x
Tipy 2
Poslední tipující: mada000, Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

no k tomu není co dodat...

15.06.2007 19:11:00 | Chonglee

Miluju Cussete!

10.05.2007 16:05:00 | Luboš Bouček

Není to blbost. Mě se to líbilo. Hlavně proto, že miluju snění. Jsem snílek, který má neustále roztažená křídla a lítá v krajině snů. A je to krásné. xD Kařdopádně je mi líto toho o tvém tátovi. My s taťkou jsme se taky odcitili.. Nevím proč, mrzí mě to.. ale co můžu dělat?

Good luck

10.05.2007 15:59:00 | Gabika

prosim te, proc bych se mela smat? je to moc pekny:) i pekne napsany i prociteny....a neboj, tos videla svet zrovna cerne....takovy neni porad;)

08.05.2007 18:53:00 | mavi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí