Sportovní disciplína mé fantazie

Sportovní disciplína mé fantazie

Anotace: Fantazii se meze nekladou, jak říká naše učitelka češtiny...

Moje sportovní disciplína by byla nejspíš bungee - jumping. I když to je adrenalinový sport, ale ke sportu to přece patří.
Bungee - jumping bych si chtěl někdy vyzkoušet, ale asi se mi to nikdy nesplní. Ale i tak o tom můžu snít. V mých nejdivočejších snech se mi zdává, jak skáču z mostu, který je vysoký asi 250 metrů, a pod ním teče řeka a od pádu do řeky mě dělí jen nějaký kus gumy a mám ji přivázanou za nohy. Když skočíte z mostu, tak nějakou chvíli padáte a ten kus gumy, co máte přivázaný za nohy, se pomalu natahuje, brzdí váš pád do řeky, až se úplně zastavíte a zase letíte zpět do vzduchu.
Ale také jsou zde obavy: „Co kdyby se ta guma přetrhla?“ nebo „Co kdyby byla ta guma moc dlouhá a rozbije se mi o zem hlava?“ Proto také většina lidí by bungee - jumping nezkusila. Když nad tím tak přemýšlím, tak ho asi začnu odsuzovat taky... Ani já se to nikdy neodvážím.
Jak to tak vypadá. Tak si radši skočím z letedla s padákem, ale zase tady je ta otázka „Co když se mi neotevře padák?“ Pak bych padal volným pádem k zemi a byla by jen malá šance, že přežiji, i když někdo dokázal skočit bez padáku z 1000 metů a přežil ( bohužel si teď nevybavím jméno ). Jak to tak vypadá, tak žádný adrenalinový sport nejspíš nevyzkouším, protože jsou všechny nebezpečné, ale od toho se těmto sportům říká adrenalinové.
Autor Euronymos, 07.05.2007
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí