Kdysi dávno jsem toho byl schopen

Kdysi dávno jsem toho byl schopen

Anotace: Dokonce je nyní těžké napsat čeho.

Kdysi dávno jsem toho byl schopen. Po tom všem, co proběhlo před mýma očima jsem se změnil. Už nejsem takový, jaký jsem býval, nyní jsem se stal vlastním nepřítelem. Už nedokážu to, co jsem mohl dokázat dřív, zdá se to být příliš vzdálené a zapomenuté. Veškeré promarněné naděje mě potopily tak hluboko, že už nedokážu dál bojovat o tu jedinou věc, ve kterou jsem vždy věřil. Každá zrada mě utvrdila natolik vtom, že nemohu nikomu věřit, až se ze mě stal nový člověk. Člověk, který se bojí ostatních, který nikomu nevěří, který umírá bez slz. Sbírám poslední zbytky z rozumu a srdce, abych vtiskl těchto několik slov, které bych za „normálních“ okolností nikdy nedokázal vyslovit a to vše jen ze strachu. Strachu z vás, z vašich lží, z vašeho výsměchu a nepochopení. Soustředím se nyní na tento výkřik ze všech sil, ačkoliv je marný, jako veškeré snažení. Je dokonce tak ubohý a slabý, že opět slouží především k vašemu pobavení, takže se zasmějte hezky od plic, protože kdysi dávno jsem byl schopen milovat, ale dnes si připadám jako vy.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 08.05.2007
Přečteno 370x
Tipy 2
Poslední tipující: R.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to je blbý, tož pevně doufám, že jednou změníš svůj názor a najde se aspoň jeden upřímný človíček, kterému bys mohl beze strachu důvěřovat...*:) Hodně štěstí..*=)

26.04.2011 19:30:00 | PIPSQUEAK

zajimalo by me, kdo z nas dvou je osamelejsi... mam velmi podobne pocity, jake popisujes ve svych dilech

13.01.2008 01:45:00 | Fade_to_black

nezasmála sem se,opravdu ne...je mi to líto že se tak cítíš...ale...můžeme se divit když jsou lidé takoví jací jsou?...

10.05.2007 16:37:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí