Schizofrenie

Schizofrenie

Anotace: Taky se tak cítíte?

Občas, když jdu naším lesem, je mi moc dobře! Mám pocit, že ten vítr, co kolem mě vane, mi jak cuchá vlasy, tak zároveň rozplétá kořínky mojí mysli! Je to nádherný pocit jít se zavřenýma očima, vědět, že znáte cestu, a nechat vítr pohrávat si s vaší myslí! Přijmout modré nebe nad vámi otevřenou náručí! Jste v tu chvíli nejšťastnější člověk na světě a víte, že vás nic nemůže zaskočit, překvapit, vyrušit nebo dokonce rozzuřit! Procházíte se po krajině a vnímáte okolí jako ráj, který na vás hledí jako na anděla. Který umí létat a který zná každý koutek celé země! Jsdte ten nejšťastnější člověk na světě a víte, že nic tohle kouzlo nezlomí! Přijdete domů, uvědomíte si, že je zítra škola nebo práce a najednou ZVRAT! Pod myšlenkou dalšího otravného pracovního dne se vám dělá špatně a nádherné myšlenky najednou v tahu...celá ta hrůza vás donutí jít brzo spát, nebo naopak, hodně pozdě! Ráno vstanete a v tu ránu jste někdo, kdo nenávidí snad celý svět! Máte pocit že jste středem pozornosti a máte chuť každému, kdo na vás jedním okem pohlédne, zakroutit krkem! Najednou si myslíte, že jste nikdy nebyly šťastní a že tomu tak ani nikdy nebude! Odpor ve vás přímo bublá a vy víte, že výbuch je na dosah! Celý den v sobě dusíte ten nechutný pocit toho, že musíte dělat něco, co nechcete, a ještě k tomu tak dlouhou dobu! Po zkončení celého toho pekla se ocitnete doma, jdete se ven provětrat, aby vám bylo lépe, a najednou znovu máte ten pocit, který jsem popisoval na začátku! Jako schyzofrenie, až mě to občas děsí!!!
Autor Cindyel, 09.05.2007
Přečteno 321x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí