Úhel pohledu

Úhel pohledu

Anotace: Každý může vidět stejnou věc jinak.

U modrobílého nebe se vznáší všebarevné noty, na protější hladké skále se odráží bohaté obrazy, jak ze snů. Ze všech stran se linou melodie, prokládané veselým ruchem zástupu okolních lidí. Ochutnávám vodu, tak průzračnou a chladivou, sním dále o tom co je. Lidé v okolí sytí své děti, všude je spoustu zvířat, pomalovaní koně tančí s dětmi, kterým se i sloni uklání.
Jak magické místo, tolik radosti, našel jsem ráj.
Vidím nekonečné pohybující se davy lidí, na stropech je zavěšena velkolepá výzdoba a na stěně visí tři obří obrazovky, které vysílají neustálý proud uměle vytvořené hudby. Fastfoody praskají a rodiče krmí své děti stravou, jenž připomíná umělou hmotu obarvenou barvivem. Piji vodu z plastové láhve a pozoruji jak uklízečka naplňuje odpadkový koš tunou odpadu vyprodukovaného z jednoho happy mealu. Děti jezdí na kolotočích.
Jaké prokleté místo, tolik smutku, našel jsem peklo.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 12.05.2007
Přečteno 362x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobrej text. podívej jaký máš nápady, protože předpodkládám, že jsi tohle nečet: http://www.ekniznica.sk/kniha/capek_karel_o_lidech_kapitola_32.php

21.02.2009 22:30:00 | ewon

tak toto se mi líbí. ano, každý to vidíme jinak. ovšem i my sami můžeme pozorovat totéž s odstupem naprosto odlišně. názor na věc vzniká pod vlivem mnoha různých aspektů včetně našeho momentálního rozpoložení. je těžké být za každých okolností objektivní. a lze vůbec být objektivní???
dobrá práce, chlape.
j.c.ben

24.05.2007 14:54:00 | j.c.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí