Ilegalita bolševikům?

Ilegalita bolševikům?

Anotace: Ať zhynou!!

Máte rádi mrtvoly? Já teda fakt ne, přesto jsou na světě lidi, kteří přes den zabíjejí a večer si klidně lehnou. Myslím tím vrahy, drogové dealery, piráty silnic a samozřejmě komunisty a fašisty. Ti poslední mě už opravdu serou!

Ze začátku to všechno mělo nějaké myšlenky, a když je někdo nepochopil, nastoupili tzv. vymývači mozků (Lenin, Hitler, Stalin). Ty myšlenky byly pryč, když byl kvůli nim zabit první člověk. Politika má lidem pomáhat, ne je usurpovat (i dnes se to vymyká z rukou, proto docela rozumím anarchistům, i když sama jím nejsem). Zaráží mě, že je někdo tak namyšlený kretén, když si dovolí rozhodovat o našich životech.
Proto nesnáším oba extremismy, jak pravici, tak levici. Nebetyčně mě mrzí, že neprošel návrh na zákaz komunismu. Slyšela jsem názor, že když se to zakáže, lidi to začnou znovu chtít. To je velká slátanina. Naopak mě napadá, že by to bylo něco jako zadostiučinění pro ty, co za totality trpěli. Fašisty taky zakázali, jenže těm se podařilo zabít více jak 58 milionů lidí za šest let, tak to bylo víc na očích. Komunisti na to holt potřebovali víc času.

Já vím, že více jak 17 let po Sametové revoluci přicházím jaksi s křížkem po funuse, ale lidi rychle zapomínají a nové rudohvězdné svině se rodí. Je na nás abychom se proti nim postavili!!!
Autor kryndy, 16.05.2007
Přečteno 376x
Tipy 1
Poslední tipující: Walentine
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já taky nemam rád mrtvoly, tak sme se zase shodli.

12.03.2008 00:30:00 | Herbert Dalloway

Opravdu se pokusím nebýt sprostý snad se mi to povede.Myslím že princip socialismu ti vubec nic neříká.Sakra to chceš zakazovat ideologii pracujícho lidu?To chceš zakazovat systém kde je za ideal pracující člověk?Sakra prober se.Sam ježíš kritus byl v principu socialista.Dal jídlo od soukromníků chudým.Idealní socialistická společnost je tvořena takovými lidmi. Těmi co davají vše a nechtějí nic.Těmi ochotnými pomáhat.A skutečně co je moc to je moc.Prostuduj si dějiny.Prostuduj si principy marxismu a potom hloupě plkej.

25.01.2008 22:49:00 | Gorgy

Srovnávat komunisty + fašisty + nacisty s anarchisty, narkomany apod. je dost hloupý. Důvod je prostý. Třeba takový feťák, ten bere drogy a ničí sebe (někdy i okolí, to je pravda) za účelem manipulovat se sebou samým. Chce pomoct sám sobě. Jasně, že se zahubí a ničí i lidi kolem sebe. Ale dělá to pro sebe. Jenže fašisti, nacisti, komunisti, ty (myslim ty, co byli na vrcholku) chtěli manipulovat s lidmi!!! Chtěli ubližovat lidem ve svůj prospěch! Feťák si huntuje žíly sám sobě, ne jiným...

26.08.2007 17:29:00 | Liss Durman

Úvaha notně zapálená a vášnivá. Obávám se však, že Daniel má naprostou pravdu. Ti, co sedí v politice teď, jsou v drtivé většině bývalí komunisti. Jak se vypořádat s něčím tak obludným, co komunismus přinesl? Odpověď je jednoduchá. Chce to čas. Stejně jako v případě fašismu. Podívej se na Němce teď. Po fašismu ani stopy (samozřejmě existují extremistické skupiny), jsou bráni jako obyčejní občané Evropy. Tak to bude i u nás. Až zemře stará generace a po ní ještě možná i my, tak komunismus zmizí jako pára nad hrncem. Alespoň v to doufám.

18.05.2007 14:39:00 | Hippy

Hm. Ne, že bych byl komunista nebo fašista, ale jako zakázal bych pak i narkomany, protože zabíjejí sebe i jiné. Zakázal bych tabákový průmysl, protože zabil víc lidí než Hitler se Stalinem dohromady, zakázal bych nadnárodní koncerny, protože vyhubili život na spoustě místech na světě. Zakázal bych doktory, co vymysleli nervové plyny a biologické zbraně. Zakázal bych Američany, protože vymysleli atomovou bombu. Zakázal bych anarchisty, protože při svých atentátech zabili spoustu nevinných lidí... Kde je hranice dobrého a špatného?
Chceš zakázat komunistickou stranu? Její přisluhovače pozavírat? Dovol, abych ti připoměl, že ve straně bylo přes milion lidí!!!
Každý pátý dospělý člověk v této zemi byl komunista. V tvém blízkém příbuzenstvu jich taky pár bylo. V naší současné vládě je 80% bývalých komunistů. Mě teda víc štvou ti komunisti než ideologie, která je už dávno pasé.
Proč nechceš zakázat Klause, protože studoval Marxismus? Proč nechceš zakázat ty ostatní?

Je snadné kritizovat dějiny. Ale v roce 1988 ještě pořád byla drtivá většina tohodle národa pro komunismus. Mého tátu udal v roce 1988 člověk, který pak o rok později byl vysokým bosem u občanského fóra. Pořád někdo omílá dokolečka, že komunismus byl ten špatný, ale vždyť to byli stejní lidé! Ti, co kdysi soudili takzvané zrádce, ti soudí i dneska. Ti, co tehdy vládli, ti vládnou i dneska. Vždyť je to fraška. Řešíš, zda zakázat komunismus, to bychom musel pozavírat půlku téhle republiky...

17.05.2007 08:49:00 | Daniel S.

souhlasim!! komunismus, fasismus?..co je lepsi?..na tuhle otazku odpividam tak: to je jako by se me nekdo zeptat co je prijatelnejsi-nekoho uskrtit nebo zastrelit?..no oboji je zlocin..

16.05.2007 17:07:00 | Adrianne Nesser

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí