(historická paměť)

(historická paměť)

 

♪♪♪


Až jednou opadne ideologický vliv mediální propagandy kapitálně demo(n)kratické,

zjistíme, že jsme zase žili ve zločinném režimu. Stejně jako za fašismu, komunismu.

Nebo dnes kapitalismu.

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 18.11.2020
Přečteno 325x
Tipy 3
Poslední tipující: Amonasr, mkinka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

bojím se, že to tak je; ale aby se dnešní režim stal zločinným, musí přijít jeho mediální propagandistické popření ;-)

zajímaví jsou američani, ti v padesátých letec honili komunisty podobně jako mi jsme honili kapitalisty, ale na rozdíl od nás si mediální propaganda totalitního obecného názoru hoví v představě, že se není za co vinit.

18.11.2020 12:30:28 | Slav Milo

Já se bojím, že za to může moderní status "neexistence morálky". Jestli je čin dobrý nebo špatný není nikdy předem jasné. Takže v právním státu musí rozhodnout soud. Ale záleží na čí straně už předem je...

20.11.2020 12:52:29 | Lighter

soudy jsou placené státem (až na ty, které si platí korupčník) takže je soud téměř vždy na straně státu. A nerozhodují, co je dobré nebo špatné, ale co je v souladu se stáním právem a co ne. Tedy kdyby člověk měl jít k prameni, tak jsou to zákonodárci, kteří rozhodují, co je dobré a co ne. Problém je však v tom, že co je dobré, nemusí být morální a navíc ve světě kde jeden přežívá tak, že sežere druhého ani fér. Ale to, co mi připadá jako nejvíce zvláštní je, že s dobrem a zlem je to tak, že člověk musí protrpět zlé, aby poznal dobré, ne si mezi tím vybrat.

22.11.2020 17:12:36 | Slav Milo

Prostě zrádná ale výhodná postmoderní relativizace obecné morálky. Soudy ji jen vykonávají pro dobro těch, co vládnou. Pojem spravedlnost a právní stát je jen na oblbnutí ovčanů. :-)

23.11.2020 14:05:56 | Lighter

Soudy ji vykonávají pro dobro obce, kterou je stát. Ale i v této obci musí mít občan morálku osobní, jinak to nefunguje. A podle mého názoru je základem morálky mít rád život, protože když budu mít dostatečně rád život, neudělám to, co ho ohrožuje.

08.12.2020 11:13:11 | Slav Milo

Píšeš to správně, ale činy lidí jsou opačné. :-)

10.12.2020 14:37:22 | Lighter

Ale právě díky tomu, že je smrtelný život v neustálém ohrožení, bojí se o sebe a zjišťuje, že se má rád.

A tak ten nedostatek morálky je právě tím, co morálku vytváří.

08.12.2020 11:52:54 | Slav Milo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí