(sluníčkáři)

(sluníčkáři)

Anotace: 361 Když sluníčko svítí, je vše v pořádku. :-)

Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie

 

 

 

Tak rádi se dívají přímo do sluníčka, že dětinsky oslněni dobrem

nejsou schopni vidět temné stíny, které vrhá zlo.

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 01.06.2017
Přečteno 1112x
Tipy 18
Poslední tipující: Amelie M., jondys, VEDz RVAHEs, DigBallz, Frr, Amonasr, piťura, Dreamy, JSJ, Pavel Vlček, ...
ikonkaKomentáře (127)
ikonkaKomentujících (21)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

reaguji na tvou diskusi se zelenou vílou (naprosto s ní souhlasím), kde ses dle mého názoru trošku odklonil od tématu..... sluníčkář je možná trotl, ale pokud mu tvrdě do očí řekneš, že je trotl, snížíš se okamžitě i ty na úroveň trotla a on se zachová jako všichni ostatní (i ty i já, kdyby s námi takhle někdo jednal) - vytočí se a bude se bránit... lidem otevřeš oči lépe diplomacií, musíš být v té chvíli chytřejší a trpělivější, než oni..

s citátem jako takovým docela souhlasím, povedl se.. otázkou je, jak si ho kdo vykládá

05.07.2017 11:40:28 | Amelie M.

Díky za připomínky. :-)

06.07.2017 21:16:12 | Lighter

Záviďte sluníčkářům: čerpají sílu tam, kde opačně založení mají problém. Jak se jmenují ti opační? asi jsou hůře identifikovatelní, protože nemají tak sjednocující druhový název (:-D... že by napravovatelé? Napravovatelů jsem v životě zažil hodně: jednu okupaci, komunistický socializmus, druhou okupaci, chartu, sametovku, vlády rozkradačů státního majetku levé i pravé... všichni napravovatelé stáli za hovno. Snad tedy opaky sluníčkářů jsou někdo jiný - jen já je nevidím...

06.06.2017 11:48:02 | aravara

Máš naprostou pravdu, taky jsem to zažil. Není dobrý žádný extrém, jak jsem psal ironicky níže. :-) Moje babička na to říkala že "hlína nakonec vše vytáhne". :-)) Asi ten humor mám po ní.

06.06.2017 15:02:47 | Lighter

:) to si musím zapamatovat :)

07.06.2017 17:56:01 | Ragnell

Boží mlýny melou pomalu ale jistě.

05.06.2017 18:52:40 | Stavák

Ale pak bude na "nápravu věcí lidských" už trochu pozdě. :-)

05.06.2017 21:03:38 | Lighter

a mě tam také řadíš, Lightere?

05.06.2017 15:09:48 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Neznám tě natolik a stejně nerad škatulkuji. :-)

05.06.2017 21:06:30 | Lighter

Jsem Ti vděčna za Tvá slova:-)

06.06.2017 13:24:13 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Lighter to napsal zkratkou a co píše, má svoji logiku. Já to vzal z jiného úhlu a lidi záměrně provokativně rozškatulkoval na feťáky, protože to tak je. Všichni jste závislí. Jestli je to pohlazení od někoho, koho máte rádi, hrneček dobrýho kafe, načinčaná chalupa se zastřiženým trávníkem, nebo pervitin, je až druhořadé. Každý nasává to, co ho udržuje v tom stavu, aby neskončil s flaškou v ruce nebo antidepresivama na nočním stolku. Výsledkem je pocit štěstí, pohody, klidu. Když nemáme svůj fet, rozsypeme se a psychiatr má práci. A znovu opakuji, jestli to taháte z duchovních sfér na hodinách jógy, nebo si na pocit štěstí musíte tvrdě vydělat, je věc druhá - a je to vaše výsostné právo.

Nic to ale nemění na faktu, že lidé snažící se být šťastni díky materiálním hodnotám často nemají v lásce ty, kteří si to tahají zeshora. I obráceně to platí. Jedni cítí, že krámy je šťastnějšími neudělají (ale zkoušejí to znovu a znovu a to víc jsou vzteklejší), druzí s biočajem v ruce získávají pocit, že "na to přišli" a musí napravit svět (a možná že hrát si na osvícného je nebezpečnější než si hrát s novým mobilem v ruce). Vidíme to kolem sebe často, formy jsou různé a více či méně skryté. Samozřejmě se tyhle dvě skupiny lehce překrývají, ale ve vyhrocenějších životních a společenských situacích jedince vždycky jeden postoj převáží.

A k tomu škatulkování - k čemu je? Aby se člověk v něčem vyznal. Nákup z tašky do lednice také nenaházíte, jak vám to přijde pod ruku. Tak si to rozdělíte a pak s tím pracujete dál. Není-li důsledkem snaha někoho v té škatulce urazit, ale jen zanalyzovat a vyjasnit, tak není proč to nesnášet přece. A ruku na srdce, škatulkujeme v životě všichni a skoro pořád. Jakýkoli vjem, jakéhokoli člověka, jakýkoli názor. (A pak se divíme, že nám to nevyšlo a v ruce držíme žádost o rozvod třeba).

Takže ne, sluníčkář není zloduch, a svět má tolik pravd, kolik je na něm lidí. Nicméně aby se lidi nepozabíjeli, je třeba ze svých pravd ustupovat a neuzurpovat si ji pro sebe s tím, že je to ta jediná možná. V extrémních situacích to končí koncentráky, v těch mírnějších dobách velkým počtem vyhlášek a zákazů a směrnic z rukou a hlav tzv. dobrotrusů.

04.06.2017 15:43:49 | nepřihlášený komentátor

S většinou bych mohl souhlasit. Já tomu cynicky říkám, že člověk má vlastně "jen pár věcí", co má rád, které ho drží "mentálně" při životě. A to jsou vlastně ty "drogy pro feťáka" jak píšeš. :-))

K tomu o těch "vyhláškách a předpisech atd.. Zrovna čtu zajímavou knihu o "byrokratizaci" společnosti, která hodně z té "úřednické globalizace" objasňuje a stojí za přečtení. A ještě ke "sluníčkařům". Ti by přesně takovou (drsnou lidskou realitu ukazující) knihu "nechtěli nikdy číst"...:-))

http://www.databazeknih.cz/knihy/utopie-pravidel-337290?show=alldesc

05.06.2017 14:11:32 | Lighter

Nevím, jestli v té knize nabízí David Graeber východiska, nebo jen mapuje situaci, ale technokrati 21. století s patentem na pravdu utahují opasky tak sofistikovaně, že jsou proti nim Lenin s Marxem břídilové. Poslední příklad je zákaz kouření aneb jak lidem sebrat drogy a jistou formu relaxu a "úniku" ven.

Například hláška "kouřit není normální" a zní to naprosto logicky, když většina lidí nekouří. Ale: vezmi si své příjmení (XXXX) - a taky se tak většina lidí nejmenuje. Čili podle téhle logiky nejsi normální ani ty. Ta věta je strašně nebezpečná. Proti téhle komunikaci je nějaké "poručíme větru dešti" směšnou frází.

05.06.2017 23:00:48 | Kvasnice

Knihu jsem ještě nedočetl, tak nevím, jestli autor nabízí i nějaké východiska z marasmu byrokracie. Sám jsem zvědav. Zatím trefná analýza stavu.

06.06.2017 23:11:50 | Lighter

Je to věkem. Už se také řadím mezi oslněné ...
Už si šetřím síly ...

04.06.2017 11:59:17 | VEDz RVAHEs

Tohle je správný názor - vyjádření tohoto typu, která ať chtějí či nikoli ovlivnit myšlení jiných lidí by měl člověk psát až když bezpečně zjistí, co je vlastně v životě důležité. V životě je totiž opravdu důležitý jen život sám. To ostatní je pro každého důležité velmi různě a i u jednotlivce se s věkem a jinými proměnnými mění pořadí důležitosti jednotlivých kapitol, řádků a slov, která jsou obrazy životních událostí a stavů. Jinými slovy. Žijte, snažte se život pochopit, ale své závěry si nechávejte pro sebe, nejvýše pro své nejbližší - ti vám totiž vaše omyly nejspíše odpustí...

06.06.2017 11:44:44 | aravara

Chápu, jak to bereš. Není dobré být ani extrémním opakem sluníčkáře, věčným nespokojencem neboli samozničujícím se negativistou. Mám to podobně. Trocha "slunečního světla" se hodí. :-)

05.06.2017 13:51:15 | Lighter

no jináč bysnebyl Lighter, no ne? :-):-) Hihi:-)

06.06.2017 13:30:36 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Díky. Jsem jeno prostý zapalovač. :-)

06.06.2017 15:00:30 | Lighter

:-)) :D

08.06.2017 12:39:47 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

myslím, že neexistuje sluníčkář stejně jako zloduch :-) ne v té jednotvárné míře...
k čemu je tohle škatulkování? ať už jednotlivce či skupiny? fakt nevím... realitu veskrze minimálně svého světa či života si uvědomujeme všichni... myslím... jestli jsem sluníčkář ve tvém vidění nevím, ale jsem raději pozitivní než opak i když jsem si plně vědoma a zažívám cokoli či cokoli vnímám.... a minimálně nesnáším škatule... leč téma a hlavně reakce jsou zajímavý... :-)

04.06.2017 01:52:47 | zelená víla

Taky jsem se nepokoušel o žádnou definici sluníčkáře, ale o něco jako "podobenství". :-)

05.06.2017 13:47:05 | Lighter

proč?? tolik lidí hodnotí něco, cokoli... občas za jakou cenu, jejich... ?škatulky, jasně aby jsem věděla že zelenina je zelenina a jogurt je mléčný výrobek... proč u lidí??? škalulka není respekt... :-)

25.06.2017 01:45:46 | zelená víla

Možná proto, jak se sluníčkáři nadšeně povyšují nad ostatní, jak jsou skvělejší, otevřenější, optimističtější, tak je nutné vrátit je na zem a připomenout jim i to špatné co páchají? :-)

25.06.2017 09:57:13 | Lighter

nevnímám, že se někdo nad někoho povyšuje a za další, každý ať si žije jak chce, ne? nade mne se nikdo nepovyšuje, já se na nikoho nepovyšuju a kdyby, tak se otočím a odcházím... nepotřebuju hodnotit a škatulkovat...

25.06.2017 14:21:27 | zelená víla

Zkus říct optimistům-sluníčkářům jak jsou naivní až hloupí a uvidíš jak se nad tebe začnout povyšovat, vlastně tě ponižovat, jaký jsi ubožák se špatnými názory. :-)) To nejsou škatulky, ale realita. O pravdě, lásce či toleranci jen žvaní.

29.06.2017 10:45:02 | Lighter

mě na tom zaráží, to proč jim to mám říkat... mám snad patent na to říkat někomu, co je dobře a co ne?
kritika... vau to je slovo... ale....
to že mi někdo bude říkat, jak a co.. to je kritika, ale subjektivní... a té je habakuk... ale konstruktivní?? nikoho nezabíjím, nemorduju a tak... pokud mi někdo dá kritiku konstruktivní, pak ano... ale co jednotlivec to kritika... a to promiň... nevidím jedinej důvod proč bych sluníčkáři měla kritizovat jeho pohled na cokoli... :-) pokud to nezabíjí či nelikviduje... chce tak ať tak... asi tak.. lidi rádi kritizují cokoli a jestli něco, ať začínají u sebe,--- nikdo nemá patent na to,krizovat něco a někoho...

01.07.2017 00:18:27 | zelená víla

Slova jsou ostřejší než meč. A sluníčkáři a jim podobní jich jako zbraň používají mnoho. Dokážeš dohlédnout na konec souvislostí, co špatného způsobí? Na začátku dobré úmysly působí nakonec obvykle nejvíc zla.

01.07.2017 16:56:55 | Lighter

slova jsou slova a my lidé jsme lidé s určitými předpoklady a schopností poslouchat či naslouchat a chápat významy slov... máme prostor, možnosti a schopnosti vyhodnocování slov a umíme rozeznávat jeho významy... takže zajisté umíme se bránit čemukoli i tomu, co někdo řekne, ať je to sluníčkář či skeptik...a ne, nedohlédnu, jako nikdo a v ničem, kdybych takhle uvažovala a uvažoval každý nemohl by ani existovat...mimo jiné slova umí i hladit :-)

04.07.2017 23:33:07 | zelená víla

Právě prožívám, jak moji oblíbenou kolegyni, mou vedoucí v práci, co má ze všech nejlepší výsledky, závistivé okolí a vedení soustavně šikanuje a očerňuje a věř že s tím nikdo nedokáže nic nadělat ani není způsob jak se bránit. Příští měsíc končí, vedení jí pro neschopnost neprodloužilo smlouvu. A idioti zůstávají a jsou úspěšní. A největší žvanilka a vlezdoprdelistky se stane novou vedoucí. Taková je realita a moc slov. :-(

05.07.2017 11:30:53 | Lighter

To je mi líto... ale tohle se prostě v životě stává... není to o síle slov, ale o síle moci na pracovišti a tuším, že to z nás lidí zažilo spousty... buď se budeš zlobit nebo si z toho vezmeš i něco pozitivního - třeba se dostane někam, kdde jejích možností a vlastností budou vážit...i mně se kdysi stalo podobné a ve finále mi to dalo, začala jsem se investovat jinde a tu zkušenost beru jako pozitivní - rozhodně mi to posunulo i posílilo a nelituju ani působení v té organizaci ani následného odchodu... zkušenost je to k nezaplacení...

12.07.2017 21:16:34 | zelená víla

svoboda slova jen dokud říkáš ty správné věci.. mě tak napadlo.)

29.06.2017 10:53:38 | CoT

Přesně. Je jen jeden správný názor, ten jejich. Běžný chorobný syndrom vyvolenosti. :-)

29.06.2017 10:59:08 | Lighter

To je tak smutný a jednotvárný pohled na svět, že tě nedovedu ani litovat.

03.06.2017 18:38:42 | myší královna

Mě? Já bych byl rád sluníčkář (ironie), ale vidím i ty špatné věci, co se kolem dějí, nedokáži to prostomyslně či sofistikovaně ignorovat. To je totiž "pozitivní rezignace", typický přístup "neodporování zlu". A to nic dobrého nepřináší.

05.06.2017 13:44:06 | Lighter

SLUNÍČKÁŘ je neškodný feťák, který si píchá pravdu a lásku v jemnohmotném skupenství a který je ostatními často vysmíván až nenáviděn, neboť racionálněji založený zbytek republiky si na svůj fet musí vydělat nebo nakrást (auta, cigára, milenky, šperky, dovolené, chalupy, jachty, iPhone 7, luxusní prádélko a zápisníček Moleskine).

Sluníčkáři hrají roli více či méně užitečných idiotů, nicméně v jednom starém bestselleru se píše něco ve smyslu „mnozí první budou poslední a poslední prvními“.

Jediným vážným rizikem sluníčkáře je mutace do entity zvané DOBROSER. Tento přerod se stává tehdy, pokud aplikaci pravdy a lásky do žíly provází uvědomění si JÁ. Ego dobroserů nabyde kosmických rozměrů: oni jsou vlastníkem pravdy a zažívají zvláštní slast při jejím rozsévání v postelích, ve kterých nemají co dělat.

Mutace do dobrosera postihuje generaci, která nikdy nedostala přes ledviny pendrekem od příslušníka SNB, a generace, které tu krev močily, už nemají sílu mladým Marxům a Engelsům s pěstěnými vousy a v trubkových kalhotách cokoli vysvětlovat.

Až by se chtělo říci, že prostá facka, letící z jakéhokoli pólu společnosti, má na vývoj jednotlivce zásadnější vliv než celá knihovna Václava Havla. Bohužel.

02.06.2017 23:20:22 | Kvasnice

Díky za komentář a přispěním svými zkušenosti o sluníčkářích. :-) Když o tom tak uvažuji, celý vývoj společnosti, zvláště u mladých generací jde dost "sluníčkově luxusně oblbujícím" směrem. :-)

05.06.2017 13:54:40 | Lighter

Fakt zajímavý komentář, tedy jeho druhá polovina.

03.06.2017 17:55:42 | tall&curly

Tsaaaaak!

02.06.2017 16:07:01 | Ricarda Haner Lowery

:-), jsem plánovaný sluníčkář, ze sobeckého pudu sebezáchovy, když nemůžu věci - temné stíny - změnit, alespoň se z toho nemusím zbláznit!

01.06.2017 21:43:27 | Fany

Já to vždycky tušil, že do věčného optimismu se lidé sami musí nějak nutit. :-))

01.06.2017 23:23:22 | Lighter

:-), nevím, nemůžu mluvit za všechny :-), ale já jsem to vymyslela takhle :-)!

02.06.2017 06:19:10 | Fany

Tak jak o tom déle přemýšlím, já si to vymyslel pro sebe jako cynik-skeptik humanista-idealista. Nevím ale jestli to jde vůbec dohromady. :-))

02.06.2017 12:16:55 | Lighter

:-)

02.06.2017 10:31:16 | Lighter

sluničkáři ať klidně jsou ovšem i slunce zastíní černý mraky.Musí být vyváženost.Takže teď se rozmohl fajn kšeft s pozitivním myšlením kam se hnu všude né zrovna levné knihy a návody na šťasnej život objednávky z vesmíru kaučink jak ovládat život a navždy být bez problémů ..no zní to hezky bodejť by se třeba tady na literu neroztrhl pytel se sluničkáři.Jenže tak to nefunguje a nebude lidská mysl je silná ovšem nedá se falešně obalamutit..dřív nebo později si sluničkář vybere daň i z temnoty no a funguje to i naopak.Jenže ať se nám to líbí nebo ne temnota je vždy o krok napřed jako hacker změní program .nojo já vím xo tragéd :D a ty lidi co píšou tyhle krásný knihy bez mraků vydělají na lidské hlouposti majlant hihi

01.06.2017 19:49:22 | xoxoxo

Na mě tedy nevydělají, já to s ohledem na své mentální zdraví už dávno nečtu. Jsem tak přecpán vším pozitivním, že už vůbec ničemu nevěřím. :-))Tak mě zbyl už jen ten selský rozum. Možná i ještě trochu zdravý.

01.06.2017 23:59:55 | Lighter

No ... takk toje úplně k nevíře, žebys nevěřil:-D

02.06.2017 00:01:53 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Mno jo, ale to Slunko z oblohy přece nelze jaksi...Vytento..Vymístit:-))Nebo vytěsnit:-))Vono všechno k sobě jaksi patří..Třebaže paradoxně Světlo a stín nemají spolu nic společného..Ono je to všechno tak nějak zvláštní :-)

01.06.2017 23:25:53 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Dobrou, už si zhasnu a budu si užívat tmu. Při spánku. :-)

02.06.2017 00:04:23 | Lighter

Věřím, že i ta tma je krásná..:-) Dobrou noc:-)

02.06.2017 00:05:18 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

A není to jen proto, že jsou jim temné stíny putna? ...takových už viděli! :)

01.06.2017 17:20:59 | Ragnell

Pak by ale museli být přímo úmyslně prostomyslní. :-)

01.06.2017 23:27:02 | Lighter

:) to není úmysl, to se tak narodíš ... s handicapem:))

01.06.2017 23:36:03 | Ragnell

To je ještě dobré. Já myslel, že s to zlo(ú)myslně naučili. :-)

01.06.2017 23:42:31 | Lighter

To já bývám ráda:-D

01.06.2017 23:28:05 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

...a ještě uvidí ;) vím ten můj negativismus

01.06.2017 21:09:41 | xoxoxo

:))) ač na to jdeme obě z druhé strany, nakonec se shodneme ... vždycky se něco uvidí - sluníčkář bere krizi jako rozcvičku a katastrofu jako výzvu:))

01.06.2017 23:25:01 | Ragnell

no znám mnoho sluníčkářů co se při malém problému hroutili a sváděli vše na zlej negativní svět...vždyť oni mysleli pozitivně kde se to zvrtlo proč oni a né ti negativisti;) negativista ví že jsou věci černý a tak ho to nezaskočí naopak ho zaskočí štěstí v tom je ten paradox :D

02.06.2017 12:43:57 | xoxoxo

Sluníčkář ví, že jsou věci černý a dobře mu i tak:)) Štěstí je bonus za dobře dotaženou ignoraci:D

02.06.2017 12:50:08 | Ragnell

:-))

05.06.2017 13:27:11 | Lighter

No někteří právě ne a tak si sáhli na život končili u nás a celej svět jim šel víš kam.Někteří lidé si nechtějí připustit že je v tunelu to světlo vlak ;)

02.06.2017 12:58:29 | xoxoxo

Tak tenhle vtip taky říkám. :-) Ale lidi "losery", co takhle "mizí", dnes už nikdo nelituje, jsme otrlá moderní nehumánní civilizace, na jejich místo přece "přijdou další,lepší, lidí je dost"...:-(

05.06.2017 13:28:23 | Lighter

V tommas naprostou pravdu...

02.06.2017 13:00:04 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

A navíc ještě k tomupřidávám se k Ragnelince:-)
Každý, nevynechávaje Xoxoxonu, kdo tu píše básně atd, veskrytu svým způsobem touží být sluníčkově povzbuzen a touží mít krásnou odezvu, no ni? :D

02.06.2017 12:53:02 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

To v téhle exhibici každý, Zářilko:) ... a už končím, protože ztrácím v tomhle klubku nit :)

02.06.2017 12:55:27 | Ragnell

..já taktéž:-):-):-)

02.06.2017 12:56:16 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Taky mám podobné zkušenosti. Život je sám paradox. :-)

02.06.2017 12:47:10 | Lighter

Každý je jiný.Nemůže být každý stejný přeci.

02.06.2017 12:46:03 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Vy říkáte: Sluníčkáři, sluníčkáři a přitom by ste brečeli,, kdyby vás někdo z rodiny přestal mít rád...:)

02.06.2017 12:49:40 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Tak podle statistik rozvodovosti zase tolik rodin, kde se "mají všichni rádi" není, sotva polovina. :-(

05.06.2017 13:36:28 | Lighter

Jsem na straně xoxoxo, tohle je podezřele pozitivní. :-)

01.06.2017 23:29:00 | Lighter

:DD bacha na to :)))

02.06.2017 12:39:52 | xoxoxo

A já vás mám ráda oba:) ... může být něco horšího ?! :)))

01.06.2017 23:37:15 | Ragnell

ne :D

02.06.2017 12:45:36 | xoxoxo

No, co se dá dělat. Musíme se s tím nějak naučit žít. :-))

01.06.2017 23:43:31 | Lighter

haaaháá:-)))

01.06.2017 23:44:08 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

:D

01.06.2017 23:43:56 | Ragnell

To je ... Velmi nepšijemna situácia:-D

01.06.2017 23:47:16 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

:)) teď jsem to někde zrovna někde psala ... katastrofu beru jako výzvu!:) Když nepřijde nic horšího ...

01.06.2017 23:49:29 | Ragnell

vždycky přijde něco horšího ;) nojo já vím jsem ta horší ze sudiček ale i ta má své místo jako nebe a peklo ...jedno vím chci tam kde je teplo a hraje se
mariáš

02.06.2017 12:49:17 | xoxoxo

Tak život sám bývá dost katastrofa, ne? :-) Přiznám se, slovo "výzva" naprosto nesnáším. Ale takové fráze rostou jak po dešti. A stále blbější. :-))

01.06.2017 23:52:48 | Lighter

... celá já! :) A dobrou - na sluníčkáře už je dost tma ... :/ :D

01.06.2017 23:57:44 | Ragnell

Dobrou. Raději už mlčím, o půlnoci se prý karta obrací...:-))

02.06.2017 00:02:20 | Lighter

haha, jo no:-D terasky připajdaj hvězdy:-D

01.06.2017 23:58:42 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

To už horší nemůže bejt:-D Je to jako sopečná činnost:-)))

01.06.2017 23:51:07 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

No tak sláva!

01.06.2017 23:56:46 | Ragnell

:-)))

01.06.2017 23:59:22 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Možná jseš na její straně .. Což já třeba nejsem, ale to je můj problém,a le nic se nemění na tom, že mě se Tvé dílko líbí, ač je možná vidím z jiného úhlu, než bylo myšleno, omlouvám se, ale na mě i tak zapůsobilo hezky:-)

01.06.2017 23:30:44 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

To je pravý smysl textů, aby v nich každý vyčetl to svoje, co na něj působí. :-)

01.06.2017 23:40:30 | Lighter

Tak se Ti povedlo splnit oblibu u lidí, nezávisle na tom, jaký kdo je a jaký jseš Ty, a tohle se povede málokomu..Víš, jak to myslím :-)

01.06.2017 23:43:20 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Nechci ti kazit iluze, ale lidé oceňují jen to, čemu sami rozumí. :-) A může to být skvělé, ale když tomu nerozumí, neoblíbí si to nikdy. :-)

01.06.2017 23:46:57 | Lighter

Mno, právěže, někdo si to přebere podle svýho, a tudíž tomu rozumí po svym:-D

01.06.2017 23:49:06 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

A čím větší stíny budou vidět, tím víc ti "sluníčkáři" budou zářit a nebude již žádný stín..Vím, ta má pozitivita:-)
Ale fakt je, že někdy je dobré skrýt se v stínu... Uchýlit se někam ... Někam do samoty...:-)

01.06.2017 21:12:43 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

hele, nech nás na pokoji jo? chceš mít zlo? - měj si zlo, tvoje věc, ale nás do toho netahej, nám je totiž krásně sluníčkově :-)

01.06.2017 14:18:28 | hledač

Nebojte, děti, nechám vás na pokoji i s vaší pohádkou... :-)

01.06.2017 23:20:06 | Lighter

Pohádky jsou proto aby měli alespoň ony dobrý konce ...ale dnešní pohádky jsou už skoro horor jako život hm která příprava na život je lepší..asi něco mezi tím jakou si kdo vybere pohádku ?;)

02.06.2017 12:55:24 | xoxoxo

dnešní pohádky jsou stejné, jako včerejší... protože lidi jsou stejní, co je lidstvo lidstvem... jsou přesně takové, jaké je kdo chce mít, nikdo je nikomu nediktuje, každý si může snít tu svoji :-)

02.06.2017 14:36:12 | hledač

Žijeme v pohádce a sníme si svoji pohádku? Tak to jsme přímo pohádkové bytosti,ne? Nebyl jsi dlouho na sluníčku? :-))) Promiň, musel jsem si rýpnout.

05.06.2017 13:24:09 | Lighter

Dnešní pohádky jsou jiné hledači ;)

02.06.2017 19:41:15 | xoxoxo

něco mi uteklo? :-D mě to lidstvo připadá pořád stejný, jako dřív, láska, žárlivost, prachy, moc, a nejsilnější emoce ze všech - touha. to všechno je pochopitelné, a protože to dělají lidi, tak lidské... nic nového se neděje, jen máme internet a telku, takže se každá špína rychleji šíří... ale bylo a je pořád stejně...

02.06.2017 20:00:00 | hledač

Ano, s tím souhlasím. Bohužel jsou lidé stále stejně blbí. Jako by náš vývoj ustrnul krátce po vyvinutí z opice. :-))

05.06.2017 13:21:20 | Lighter

ty jsi skočil na špek Darwinovi? vývoj a opice? jak bláhové :-)

06.06.2017 18:48:53 | hledač

Takže to bylo obráceně? Já to tušil, že inteligentní opice se musela vyvinout z blbého člověka..! :-))

06.06.2017 23:08:16 | Lighter

Ale Lightere:-) Ty píšeš sympaticky:-)
Ale tady je to, že Ty to myslíš dobře a někdo to myslí úplně jinak.

01.06.2017 23:22:28 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Já naopak myslím, že prudím. :-))

01.06.2017 23:24:35 | Lighter

Ne, Ty ne :-):-) Od Tebe se mi to líbí, to dílko :-)

01.06.2017 23:26:46 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Je to jako každá ironie. Legrační, ale když to vezmeš vážně, tak ti zamrzne úsměv.

01.06.2017 23:31:29 | Lighter

Jo no:-D :-))

01.06.2017 23:32:34 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

hahahaáá:-)) :-))

01.06.2017 14:21:05 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Sukničkáři?
- Tak rádi se dívají ženským pod sukně, že dětinsky oslnění vagínou nejsou schopni vidět jak na tě ty ženský serou...

Přijde mi, ale že spíše zlo oslňuje.

01.06.2017 13:20:31 | Slav Milo

Skvělý aforismus o sukničkářích. :-D

01.06.2017 23:37:44 | Lighter

pardon, na ně serou (jsem se tragicky upsal.)

01.06.2017 18:18:37 | Slav Milo

Hihi, ses prozradil teda:-DD :-)))))))))))) Neee, si dělám prču:-)) Ale mě to příjemně rozesmálo:-))
To bylo roztomilýýýý:-))

01.06.2017 23:37:15 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Přeřeknutí je vždycky nejúpřimnější. :-)) A člověk může být oslněn různě...

01.06.2017 23:32:19 | Lighter

hahahaááááááá:-)))

01.06.2017 23:36:14 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Někdy se dívat ze stínu bývá přínosnější...:-)

01.06.2017 13:02:04 | Dreamy

To jo, bez tmy by světlo nevyniklo. :-)

01.06.2017 23:34:09 | Lighter

Ach to věřím:-) Škoda jen, že to nevidím:-) Ale jistě je to nádherné, když tmu prozáří věčný svit:-)

01.06.2017 23:40:14 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Přesně..

01.06.2017 13:05:08 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Určitě jim je lépe...

01.06.2017 12:04:34 | JSJ

ó svatá prostoto? :-))

01.06.2017 23:34:49 | Lighter

:D

02.06.2017 09:43:32 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

svoje stíny nevidí a s blibou stíní jiné...

01.06.2017 10:38:14 | Philogyny1

To je vážná filozofická otázka: Může stín stínit stínu? :-D

01.06.2017 23:36:09 | Lighter

OOOO, TO MĚ DOSTALO:-))ST

01.06.2017 10:36:22 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Díky. A počkej až to pochopíš. :-))

01.06.2017 10:37:16 | Lighter

Ach pochopila jsem..:-( k mýmu neštěstí:-(

01.06.2017 10:37:53 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí