Jako první sníh

Jako první sníh

Anotace: Pro ty, co ještě věří, že láska je tím největším ze všech pokladů.

„Kdo jde lásce vstříc bez ohledu na všechna skrytá i zjevná nebezpečí, ten projde branou bran se štítem čistším, než první, právě spadený sníh.“
Autor Moorwet, 30.09.2018
Přečteno 517x
Tipy 6
Poslední tipující: Amonasr, Marcella, Fany, Básník Karel
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

... jenže ne na věčnost ...

01.10.2018 10:46:55 | Marcella

I toto přece patří k těm často nezodpovězeným otázkám, které si lidé pokládají od počátku věků. Můj postoj k tomuto tématu je asi takový: Prostě chci žít tak, jak nejlépe dovedu a pak se uvidí. Žádný život není peříčko, naopak je často až proklatě těžký. A věčnost? To je vskutku zásadní otázka. Prý čas ve skutečnosti neexistuje. Viz např. jistý astronaut, který se údajně vrátil z oběžné dráhy o krapet mladší. Takže se tu nabízí docela dobrá otázka: Je jediný, přítomný okamžik věčný, nebo je věčnost stvořená z nekonečna jedinečných okamžiků? Hm, těžko říct. Jsem toho názoru, že my lidé s kapacitou mozkové činnosti nějakých 10%, nejsme zrovna ready na podobné otázky odpovídat. Nicméně na toto téma vzniknul docela zdařilý film, nesoucí prostý název Lucy se Scarlet Johanson v hlavní roli. Je to sice především oddechovka, ale taktéž je to ve stylu, co by, kdyby? Pro mě je láska primární téma. Zajímá mě z mnoha úhlů pohledu, stejně jako ty přemnohé spekulativní otázky hýbající často vědomím i svědomím. Nejsem sice ofiko žádná filozofka, na tu si nechci ani hrát. Pouze hledám a hledám a zřejmě s tím tzv. věčným hledáním jen tak rychle nepřestanu. :-) :-) Samozřejmě Vám moc děkuji za velmi dobrý komentář, rozhodně mi velmi pomohl ke zformulování těchto mých pár prostých myšlenek, které zde mohu publikovat. :-)

01.10.2018 11:06:38 | Moorwet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí