(závislý výběr zpráv/dezinformací)

(závislý výběr zpráv/dezinformací)

 

♪♪♪


Média nám každý den říkají zprávy ze světa. Ale ne všechny, prostě si vybírají jen ta,

která máme jako veřejnost vědět. Neboli jsou atraktivní, akční či bulvárně aktuální.

A které ne? Co nám důležitého neříkají? Také informace předkládají tak, abychom

věděli, co si o nich máme myslet. S tendenčním kontextem, správným komentářem.

Moderují veřejné mínění! Záleží totiž na tom, kdo média vlastní. Žádná nejsou

nezávislá a nestranná. Propaganda je všudypřítomná, manipulace metoda

ovlivňování davů. Dnes je možné vše, ale nemožné čemukoliv věřit.

Není lež nebo pravda, jen konkrétní míra, nakolik je informace

přesná a pravdivá. Nebo přesněji naopak,

cenzurovaná a tendenční.

 

 

 

Autor Lighter, 03.01.2023
Přečteno 143x
Tipy 8
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Iva Husárková, šerý, Amonasr, Sonador, Frr
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Člo-vě-če! Takovej zkušenej. (jak to dělám já)
1. Otevřu a prozkoumám novinky fy.UnderwearTEX (kde ty pěkný modelky asi berou? Mohly by ty podprsenky třeba jen pověsit na prstík, že ano? Do spoďárů nebrousím, to je nebezpečný a drahý.
2.Průběžné podbízivé reklamy sepisuji, aby se vyvaroval nástrahám.
3.Dnes jsem prošátral Neue Zurcher Zeitung, abych se pokochal rozbory jak Swiss dostali nařezáno 1:9 v hokeji. A nic! Ani pípnutí!
4. Zítra se možná pokochám frau Merkel, jak pojede do Berlína hasit Hasiče.

Zásadně je potřeba udržovat svoji teplotu, vlhkost a klid!

03.01.2023 19:31:33 | lesan-3

Konečně někdo, kdo se vyzná! :-))Aspoň sám ve svých zájmech. A umí si vybrat, dle svého "klidu, vlhkosti a teploty"...

04.01.2023 13:51:15 | Lighter

Doplnil bych to tím, že ve stejné skupině dostávají předem přesně to, co mají vysílat, doslova! .) ať žije demokracie! .)

03.01.2023 17:02:20 | Constantine

O demokracii nepadlo ani slovo :-), protože tohle platí za jakéhokoliv režimu, propaganda je základ moci a prostředek jakéhokoliv jejího ideologického zdůvodnění. Dnes za kapitalistů nebo dříve za komunistů, to je naprosto stejné manipulovaní názoru veřejnosti...protože moc je stejná, stále stejně kazí lidi, když jí mají moc...

04.01.2023 13:57:37 | Lighter

to jo, já to převedl do toho krásného slova, kde by to nemělo být .)

04.01.2023 14:00:07 | Constantine

Já to chápu. Spousta věcí, co se dnes děje by neměla být nazývána demokratická ale naopak mocenská záležitost.

04.01.2023 14:10:21 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí