H Á D A N K A

H Á D A N K A

Anotace: Uhodne to někdo? Vzniklo to tak trošku na nepřímou objednávku tajenky...

 

 

H Á D A N K A

 

 

s blaženým úsměvem co kuřák vnímá

jen jako slast jež do útrob mu klouzá

na literu již rovnou rakovina

smutná i směšná zároveň

                                          d i a g n ó z a

Autor Amonasr, 05.01.2014
Přečteno 860x
Tipy 12
Poslední tipující: Isquieasuus, Sýkorka07, Aťan, Tom Dvořák, jitoush, Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (25)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nevim,pověz:-)) ST.

19.12.2016 15:52:34 | Tvořilka Lenka

:-D Tahle hádanka už není naštěstí aktuální ;-) Spojenými silami mnohých se tu podařilo škodlivý virus zpacifikovat a jen doufám, že někde latentně nečíhá, aby zase někdy udeřil... Snad už ale mezitím zmutoval na nějakou neškodnější verzi :-D Od těch dob je Liter v podstatě oázou klidu a míru ve srovnání s tím, co se tu tenkrát odehrávalo :-D Vím, že jsi tu sama zažila také ne zrovna snadné období, ale i to už je snad zažehnáno a leccos se mezitím vysvětlilo a uklidnilo... Polemiky jsou fajn věc, k literárnímu serveru patří, ale všechno má holt mít nějaké své meze a adekvátní formu - všichni se to neustále učíme... ;-)

19.12.2016 20:50:54 | Amonasr

dodnes o tom obdobi mivam krušné sny... o tom,jak mi neverili a v tech snech na mneposmesne volaji:Tvořilko!Tvořilko! br...

19.12.2016 23:03:23 | Tvořilka Lenka

Tak ať už tyhle Tvé sny rychle pominou a zdají se Ti mnohem příjemnější :-)

19.12.2016 23:06:58 | Amonasr

:-* ... :-):-):-) Ach děkuji Ti..Děkuji za Tvá slova:-)

19.12.2016 23:08:53 | Tvořilka Lenka

:-)

22.12.2016 23:03:15 | Amonasr

:D Už jste se chlapci poprali? :D

http://www.youtube.com/watch?v=XF1oM0_J7Eg

Ale možná, že se pletu. :O)

06.01.2014 06:38:03 | Tichá meluzína

Krásná odpověď:-)

06.01.2014 09:01:37 | Robin Marnolli

To jsem ráda, že přinesla smích. Tak by se taky podobné situace a setkání měly brát. :D

06.01.2014 09:48:11 | Tichá meluzína

;-)

06.01.2014 09:09:30 | Amonasr

:-D Není nutno… Škodlivým drogám je lépe se vyhnout, než se s nimi prát. Praní přenechám závislákům… ;-)

06.01.2014 08:58:13 | Amonasr

To je pravda. Taky jsem to použila jen z legrace. Tebe si ani nedokážu představit, že by ses choval tak přízemně. A myslím, že ani přístup k dialogu jaký má onen jednoduchý alkaloid C10H14N2, ti v zásadě nevadí a neirituje tě. I tyto lidské sloučeniny potřebujeme ke svému životu, aby naši mysl posunuly zase o kus dál. :O)

06.01.2014 09:46:04 | Tichá meluzína

:-D Jsem člověk nadmíru tolerantní, ale život mě naučil, že na hrubý pytel patří občas hrubá záplata. Ten zmíněný přístup onoho jednoduchého alkaloidu k diskuzím zde na Literu mě totiž irituje, zejména tam, kde je podpásový a kde může odrazovat především ještě neotrkané literské nováčky od zdejšího prostředí tím, že záměrně otravuje vzduch a snaží se jim srazit sebevědomí, občas bohužel i úspěšně… Ta hádanka vznikla nedávno jako reakce na jeho trapné výpady právě vůči jednomu z nováčků, ale jelikož to pak neeskalovalo a onen nováček měl nad ním zřetelnou argumentační převahu (což se bohužel nestává vždy, ne každý umí čelit neférově vedené diskuzi), nechtěl jsem dál rozněcovat jeho patologickou agresivitu a nechal jsem to u ledu pro strýčka příhodu. Teď se mi tedy Hádanka šikla jako skladba na rozloučenou s tímto svým způsobem asi vnitřně nešťastným podivínem – v životě jsem se s oním alkaloidem úspěšně definitivně rozloučil již před mnoha lety, na Literu právě dnes a doufám, že to bude stejně definitivní… ;-) Nechci ani teď vyvolávat žádné vášně – ať si každý udělá úsudek sám.

P.S. Oponentura a odlišné názory mi nikdy nevadí, ale agresivní napadání jen pro napadání samo ano. Souhlasím s Tebou, že rozdílné názory jsou k životu potřeba jako sůl, je třeba ale rozlišovat jejich myšlenkové poselství a zejména motivaci. V případě zmíněného alkaloidu je ta převažující motivace v jeho sebestředném napadání různých literáků myslím dostatečně zřejmá – obyčejné hulvátství, byť se převléká do rádoby sofistikovaných, i když i tak dutých frází, nikoho nikam myslím neposouvá. V mém případě to teď ale byla jen ona pověstná pomyslná kapka, která přetekla. Ti, kteří jsou na Literu déle, dobře vědí, kolik zlé krve už tady tento alkaloid v minulosti natropil a bohužel zřejmě ještě natropí…

06.01.2014 11:42:18 | Amonasr

Nešlo jinak, než dát tip. Už jenom jako varování příštím generacím :)

06.01.2014 23:20:42 | Tom Dvořák

;-)

07.01.2014 00:14:33 | Amonasr

Promiň, ale nemyslela jsem to nijak zle. Jen tak, že je dobré vědět, že i takoví lidé jsou na světě, a nejde jen o jedince. Tedy pokud se s takovým jedincem setkáme, střetneme, zároveň nás to procvičí na případná další nepříjemná setkání. Tedy nás to posune o něco dál, získáme nadhled. Většinou jde jen o člověka s jakoby přerostlým egem. Toto své falešné ego potřebuje neustále přikrmovat nesmyslnými debatami a rozepřemi, při kterých se snaží získat převahu. Pokud se mu nezdaří konflikt vyvolat, všichni se otočí zády, nebo odmítnou komunikaci, po nějaké době mu ono falešné ego vyjeví svoji pravou podobu jako NÍZKÉ SEBEVĚDOMÍ. To je vše. Ještě tu nejsem moc dlouho, toho kluka neznám, na pár jeho komů jsem už narazila, ale nepřišly mi jako hodné alarmující odezvy. Jediné co mi přišlo dost mimo mísu byly jeho "rady" k autorovi J.P.Verlainovi. Ale myslím, že se tu pohybuje více horších individuí než výše zmíněný alkaloid. Jak už jsem, ale psala, neznám ho, jsem tu krátce. Tak a dost o nevychovaných chemických sloučeninách, dejme zase prostor legraci a přátelství. :O)

06.01.2014 13:05:50 | Tichá meluzína

Nemám Ti co promíjet - probůh, v žádném případě jsem to od Tebe nebral nijak zle a pokud moje odpověď snad může tak vypadat, tak néééé, tak to opravdu není a promiň mi to naopak Ty... :-)) Jen jsem chtěl své stanovisko trochu přiblížit a Tys mi k tomu dokonce dala dobrou příležitost. ;-) Já se tady jinak snažím také působit spíš jako „mediátor“ a i Tvou snahu v tomto směru i včetně tohoto konkrétního případu jednoznačně oceňuju. :-) Pouze tohle je jediná osoba na Literu, nad kterou jsem už po delších zkušenostech tady definitivně zlomil hůl a jako jediná už zůstane u mne navždy zablokovaná. Mnozí jiní tak už učinili dávno přede mnou, já se k nim se svými provždy ztracenými nadějemi ohledně jednoho nadaného básníka s bohužel odpudivým charakterem jen připojil. S Tvou charakteristikou jinak naprosto souhlasím a obecně, stejně jako Ty, když vycítím u někoho nízké sebevědomí, snažím se ho pokud možno nenápadně vždy nějak pozdvihnout a mám velkou radost, když se to někdy dotyčnému daří a „rozkvete“. Tohle je skutečně naprostá výjimka a souvisí to jen a jedině s nenapravitelnou povahou jmenovaného a především s tou jeho ošklivou vlastností, že strašně rád ubližuje druhým. Pro to zkrátka pochopení nemám a nikdy mít nebudu…

Jsem i pro naplnění Tvé závěrečné věty – už asi bylo řečeno vše, co mělo být, a věnujme se raději pozitivním věcem, jak je ostatně Tvým i mým dobrým zvykem… :-)

06.01.2014 14:04:03 | Amonasr

http://www.youtube.com/watch?v=79i84xYelZI :O)

06.01.2014 14:21:58 | Tichá meluzína

;-)))

06.01.2014 14:31:04 | Amonasr

na literu již rovnou rakovina..hmm snad tuším co ale možná by to byla střelba vedle..

06.01.2014 00:02:39 | xoxoxo

Nepochybně jsi to uhodla a gratuluju k prvenství... ;-)

06.01.2014 00:03:47 | Amonasr

fajn tak odměna mě jistě nemine jémine se těším halibelabamba

06.01.2014 00:11:17 | xoxoxo

Odměna sice vypsána nebyla, ale jakmile se nějaká příležitost naskytne, vynasnažím se… :-)) Hlavně se ale vyhýbej prostředí, kde je zakouřeno, kvůli té největší odměně, co Tě letos čeká… :-)

06.01.2014 08:57:29 | Amonasr

Mám na to osvědčený prostředek má druhá půlka co je taky stvořitel;) je trošku přes box je to jeho koníček takže kouřová clona a jiné následky s těma si hravě poradí ..prostě nesnáší když je někde zahuleno a nedává to prostor dejchat..začne větrat,jinak nemám ráda násilí a on to ví..takže větrat a větrat ;) čerstvej luf t je zázrak :) neboj pošlu ho i sem :D

06.01.2014 09:38:11 | xoxoxo

Při delším nevětrání se smrad může zažrat a pak to trvá dýl, než to vyvane – proto jsem taky přítel občasného pořádného vyluftování… ;-))

06.01.2014 11:38:59 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí