(osobnostní neobyčej)

(osobnostní neobyčej)

 

 

 

Být neobyčejný je ta nejobyčejnější touha nejobyčejnějších lidí. Je to tak silná kariérní touha, že to ti nejlepší dotáhnou až na neobyčejné blbce.

 

 

 

Autor Lighter, 03.12.2015
Přečteno 511x
Tipy 8
Poslední tipující: Frr, Nikita44, Jort, Amonasr, GiovaniDaVinci
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavá úvaha, ale když si to přeberu, tak v dnešní době je, být jakkoli "neobyčejný", extrémně modní záležitost, tím pádem každý pokus o tu neobyčejnost má velice krátké trvání, protože se setkává s neuvěřitelně vysokým a rychle stoupajícím počtem napodobitelů a evokuje touhu jít za všechny hranice,aby ta neobyčejnost zažila alespoň svých pět minut slávy. Takže by se dalo říct, že být úplně obyčejný v dnešní době, se nejvíce blíží neobyčejnosti, no řekněte, kolik dnešních holek má dnes v pětadvaceti na ruce snubák, doma manžela a dvě děti? :)

03.12.2015 20:07:26 | Papagena

A kolika to obvykle vydrží a nerozvedou se? Máš pravdu. ;-)

Dělám si ironii z toho jak moc obyčejných lidí si hraje na neobyčejné. A kam to obvykle dotáhnou. A taky je to narážka na to, jak hanlivě se dnes bere, když je někdo "obyčejný" ;-))

04.12.2015 13:07:42 | Lighter

Tak já se přiznám jsem velmi obyčejná až nudná ..hm manžel jedno děcko ..ovšem je na té obyčejnosti něco tak neobyčejné co stěží zachytit ve slovech;) ale ty jsi to skoro zachytila :)

04.12.2015 09:07:55 | xoxoxo

S tím naprosto souhlasím. ;-)

04.12.2015 13:08:13 | Lighter

neobyčejně obyčejná pravda:-D

- no, co na to říct? Není nic obyčejnějšího, než "neobyčejné" kariérní postavení/úspěch...neobyčejnost (dle mého) tkví v prošlapávání neprošlapaných pěšinek - ne v oblecích a plných kapsách úplatků;-) (i když možná ne u všech...)

...dávám tedy za pravdu:-)

03.12.2015 12:06:13 | GiovaniDaVinci

I tak se to dá brát. A ti skutečně neobyčejní se rádi skrývají, nemají touhu být víc "slavní", nechtějí být veřejně obtěžováni. ;-)

03.12.2015 12:31:25 | Lighter

Obyčejný člověk přemýšlí, jak by zaplnil čas. Talentovaný člověk se ho snaží využít

04.12.2015 09:11:37 | xoxoxo

to je fakt...slyšel jsem o jakémsi "poustevníkovi" ve španělských lesích - prý to býval vzdělanej doktor;-) (no co, stále zůstal vzdělanej...):-DD

03.12.2015 17:39:11 | GiovaniDaVinci

Jistěže tím že se stanu poustevníkem se vzdělanost nevytratí jen vzroste Froste ;)nakonec i vrah který je vzdělaný jím zůstane a nikdy není dopaden pokud sám nechce ale to už přeháním ;)

04.12.2015 09:15:03 | xoxoxo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí