(otázka času/života)

(otázka času/života)

 

♪♪♪


Vše dobré jednou nečekaně končí; špatné zdá se, že trvá téměř věčně.

 

 

 

Autor Lighter, 11.09.2018
Přečteno 447x
Tipy 3
Poslední tipující: jondys, Amonasr, JSJ
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle je přesně to bahno, vyvěrající z Čechova dolíčku, který není na mapě Evropy větší, než velikost mexického dolaru na pozadí bordelmamá. Ostatně přesně to pojmenoval tuzemský psychiatr termínem:
"Plzákův trs průserů".
Jenže Svět je jinde. Myslím že E.M. to vyjádřil nějak takhle: Radši budu mýlícím se vizionářem, než přesným skeptikem.
Za život potkáte ne více než pět lidí, co Vás pozitivně ovlivní a posunou o řád výše.
E.M. zpitoměl stáda nadaných vývojářů a dokázal nemožné. Co bude dál v oboru AI, ví jen on a pár lidiček kteří sledují stopu, nebo i drží krok.
Zatím jsme jen zmrvili překladem a zneuctili jeho práci. Já bych se po dvou a půlhodinách také napil whisky a zapálil čmouda. Ostatně všichni rockový velikáni napsali své skvosty také tak.
https://www.youtube.com/watch?v=ycPr5-27vSI

11.09.2018 18:00:50 | Lesan

Příliš ti nerozumím, ale jestli je E.M. vizionář (možná finanční?), tak mnohem víc šílenec. :-)

12.09.2018 11:26:36 | Lighter

Nestydatě tohohle chlapíka sleduji, ostatně jeho tým posílá aktuální novinky zájemcům E-mailem. Ctěná rodina mi dováží z poza V.L. =velké louže vše textově dostupné. Velice rád konfrontuji origoše a překlady. Jeden z jeho předposledních kousků, australské připojení baterie 80MWh s nestydatě krátkým připojením k nadřezené energosíti v čase 140msec., je bombastické.
Pokud vím, E.M. ve věci vývoje AI požádal SVĚT o uspořádání vědecké konference, která by stanovila či ohraničila celý vývoj a realizaci. Ve své bezbřehé osamělosti pouze s internetem mi dochází, že AI je o řád větší hrozbou pro lidstvo, než slavné prohlášení skupiny okolo Fermiho, při ukončení vývoje jaderné zbraně.
Čímž Vás vyzývám k ujasnění výroku o E.M., uvedeném v poslední větě odpovědi na moji glosu. Předložené argumenty rád porovnán.
Klidně mi tykejte. Mne vychovali k vykání především k lidem, kterých nutno si vážit. Ostatně jsem kdysi panu arch.Kaplickému naznačil, že mu budu nosit ostře ořezané tuhy či pastely, kdykoli jen zdvihne obočí. To vše v neskonalé úctě.

12.09.2018 17:43:54 | Lesan

Omlouvám se Vám, víte o tomhle tématu mnohem více než já. Sleduji jen běžné mediální (des)informace. A na jejich úkor vtipkuji. "šílenec" bylo myšleno v dobrém slova smyslu. :-)

13.09.2018 11:55:39 | Lighter

no...musím napsat, ač nechtěně, že v tom se mi zdá dost pravdy...:(

11.09.2018 13:52:45 | JSJ

Díky. Tak to pocitově vnímám. :-) A je v tom i kousek pozitivní, protože i špatné jednou končí.

11.09.2018 15:10:12 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí