Síla pozornosti

Síla pozornosti

 

Čím víc s něčím bojuješ,tím víc to roste.

Autor jitoush, 16.11.2021
Přečteno 306x
Tipy 20
Poslední tipující: Aaliyan, zdenka, kaše, Amonasr, mkinka, Lighter, J's .., Sonador, Iva Husárková, Medved23, ...
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No jo, ale ... nerozroste se to i když to necháme být? Bude se to roztahovat a roztahovat...

15.01.2022 17:16:19 | Aaliyan

....To je asi na delší slovo....ale střípek je tady pod Tebou....Son to krapet vysvětlila místo mě.....ale nechápej to,prosím,jako rezignaci,že si člověk nechá líbit něco...třeba násilí....je to o přijetí situace jako takové,protože věci se nedějí náhodně...to my si je přitáhneme do života a mají nějakou výpovědní hodnotu o nás samých....je to tedy o přijetí a zpracování a průchodu....má to více rovin.....My sami jsme svým způsobem zodpovědní za vše,co se nám v životě děje a když to pochopíme,tak se posuneme dál,nastavíme si to v sobě jinak a ono se to promění...asi to neumím lépe uchopit......když se dostaneme do klidu,tak máme větší šanci zjistit,jak dál.....boj to jen všechno zamlží.....Ji.

15.01.2022 22:00:45 | jitoush

to přeci není o ignorování čehokoli, ale o bojování s tím;) rychlejšího pochopení, a nakonec nejspíš i řešení, dosáhneme přijetím a smířením, než bojem...:)

mnohdy takto "problém" (protože to není jen o problémech) prostě jako kouzlem "zmizí" sám...

Jituško, moudrá slova a já osobně za ně právě teď děkuju*

17.11.2021 14:35:44 | Sonador

Sestřičko je možné, že jsme se nepochopily, tak ještě jednou. Ukážu to na konkrétní situaci. Týraná žena a podobně. Tento boj jsem měla na mysli, postavit se tomu a odejít, případně pak pomoci jinému se stejnou zkušeností.



Takovéhle problémy samy nezmizí.

17.11.2021 14:52:00 | paradoxy

...postavit se čemukoli můžeš i klidně a smířlivě, většinou s lepším výsledkem...

ještě jednou, není to o mlčení a ignorování... klidné jasné NE má větší váhu než "boj"...

ale nebudeme extrémisti že? bránit se momentální agresi je v pořádku, ale i tady by si měl člověk spočítat, jestli na to má a situaci spíše nezhorší;)

a opravdu - s láskou, přijetím a smířením se dějí zázraky i v těch nejpodivnějších situacích...

hezký den par:*

P.S ...ne že bych sama tu chybu stále ještě nedělala a občas s něčím nebojovala:)

17.11.2021 15:08:15 | Sonador

...Tak jsem se usmála milá Sonny,když já vlastně k tomu Tvému pohledu,který si předestřela,ani nemusím nic dodávat,tak nějak si to dovysvětlila za mě.....jen bych možná krátce dodala,že k napsání mě inspirovaly jednak mnou prožité životní situace/také se učím někdy tak zbytečný bojovný vzdor
proměňovat a tím pádem vše přesměrovat/,jedna trefná afirmace J.Menděla a jedno pro mě famózní video M.Š.Tak děkuji za pochopení.....Ji./úsměv/

19.11.2021 18:30:45 | jitoush

přesně Jitu, taky se pořád učím a asi nikdy nepřestanu:)
pěkný víkend z Ol do Ol;)*

19.11.2021 19:06:06 | Sonador

Tak teď už si asi rozumíme :)

Tedy až na to, že ten výsledek být lepší vůbec nemusí.

S láskou nepřijímám tvůj výrok, ale smířím se s tím :)
On je to trošku paradox, s něčím je třeba se smířit a něčemu se postavit i tzv. bojem :)

P.S. každý to vidíme trochu jinak...a nebo používáme trochu jiná slova, každý jsme originál.

Krásný den son :*

17.11.2021 15:23:31 | paradoxy

a ona nám nakonec autorka možná řekne, že jsme obě vedle... sebe:D

17.11.2021 20:00:47 | Sonador

Tý jo, my dvě se doplňujeme, to snad není možný:)
A přesně jak píšeš, třeba jsme vedle jak ta jedle:)

17.11.2021 20:40:58 | paradoxy

....Děkuji za váš "rozhovor".....Ji.

19.11.2021 18:47:46 | jitoush

No pokud bych si vztáhla toto například na strach z něčeho, souhlasila bych s tím. Ale pak jsou vnější situace a dělat, že problém neexistuje není řešení. Mlčení je tichý souhlas, který by mohl podpořit věci, které by se neměly dít. Ale je to komplexnější a záleží na konkrétní situaci.

17.11.2021 14:22:44 | paradoxy

Přesně tak. :-) Roste neskutečně, ale jen v tvé mysli. A čím víc lidí problém ignoruje skutečně úplně, tím víc roste ve skutečnosti...To je opačný extrém.

17.11.2021 14:02:02 | Lighter

a naopak :D

16.11.2021 20:35:12 | Medved23

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí