Anotace: protentokrát se výtvarnému umění z alfanumerických znaků lépe vyhnout
Říká ňadro ňadru tence:
„Broučku,
proč jsme v podprsence?“
„Jsme tu doma!
Nám to svědčí.
A můžem se jevit větší!“
„No, já nevim, milá pani,
já jsem radši v něčí dlani,
když vzrušením tvrdnu v špici,
rádo mám i houbu mycí,
ale tenhle košík...“
– hopky! –
„...není nic pro klaustrofobky...
Jsme, kotě, tak blízko těla!“
„Ale nejsi vyviselá!
A vypadáš prostě šik!
Brzdíš tah a zvládáš smyk...“
„Stejně ale v letním hicu...
A když mezi nás –
drobí pizzu...
A pod šaty jsme lepší bez!“
„No, jenom zase nevylez!“
„Žárlíš, že jsem proslavené...“
„Jak flákota v prádle.“
„Ne, ne!!!“
„Jak muréna z pod kamene.“
„Ne, ne! Ne, ne! Ne, ne! –
Ne, ne!!!
To kvůli mně na nás myslí!“
„No, jestli nejsme příliš svislý...
To lepší je mít podprsenku.“
„Tsss... Já jsem krásné –
chci být venku!“
„Exhibouši!“
„Usedlinko!“
„Co to na mne zkoušíš, činko?“
„A ty jsi:
druhá –
strana činky!“
„Dělal s tebou prasečinky –“
„A i tebe to zvedlo, knedlo.“
„Kéž by z tebe dítě jedlo!“
„Kéž bys bylo popraskané!“
A hádala se: „A, jo!“, „A, ne!“
A proto je být ženou těžké –
nejeden je o tom román,
jedno chce být divé venku,
druhý prs zas cudně schován,
oběma jít vstříc,
to nejde,
musíš dělat kompromisy,
každé ňadro za sebou má
tedy svoje
kdesi,
kdysi.