Sebevrah

Sebevrah

Sebevrah
(Stojí na mostě. Jemně se kýve s vánkem a povídá si pro sebe či na onen svět )
Ó..Nebesa. Má milostivá věčnosti! Otevři mi svou náruč a přijmi mě. Již brzy budu tvým! Se svým životem končím. Končím se lží, podlostí, zlem, mou zlobou a mou bolestí. Buď sbohem země - buď sbohem větře - buď sbohem nebe. Já již jdu k tobě! Budu vzorem pro ostatní zrazené!

Vyjednavač
(Stojí za sebevrahem a kroutí hlavou)
Ano, ano - tleskám vám. Jste vzorem lidské blbosti.

Sebevrah
Skočím! Nestůjte tak blízko! Jděte dál nebo skočím!

Vyjednavač
Pro mě za mě si klidně skočte. Ale můžete mi vysvětlit, proč to vlastně vše děláte??

Sebevrah
(Podívá se dlouhým pohledem na Vyjednavače - nadechne se a rozhoupe)

Protože mě všichni opustili! Nemám pro koho žít. Všichni mě nechali se plácat v tomhle zasraným bahně! Všichni raději zavřeli oči, než aby se mi pokusili pomoci! Ale já jim ukážu! Vydám se za lepším životem… Ehmmm teda smrtí. (dodal s ironickým nádechem)

Vyjednavač
Díky. To je to co jsem chtěl slyšet. Tak teda skákejte. (povídá s úsměvem v hlase)

Sebevrah
(Rázně se rozhoupe, ale hned na to se zarazí)
Vzpomínám si na to, když jsem byl malý a hrál jsem si s maminčinými vlasy. Jak jsem se svou maminkou vařil. A jak jsem si s dětmi hrál na pískovišti a dělali jsme bábovičky a hráli si na kuchaře, jako jsme byli již dospělými - Ale to je již jedno.

Vyjednavač
No tak ale skáčete už? Nebo jste si to snad rozmyslel – při dumání nad svou minulostí??

Sebevrah
Nebojte už skáču! ( rozhoupe se a opět se zarazí) A víte později ve škole. Jsem měl za spolužačku dívku, která se mi tuze líbila. Měla tak nádherné oči…


Vyjednavač
Ježíši Marjá… Tak kde to vázne? Mám vám snad pomoci?

Sebevrah
Nenenenenenene!!!

Vyjednavač
No tak co? Chcete snad umřít ne?

Sebevrah
Ano chci! Ale ne když tu budete se mnou!! Vypadněte Sakra!!

Vyjednavač
(Pomalu se otáčí a dělá, že odchází a ignoruje muže)

Sebevrah
Tak ano už skáču!!! (říká nejistě) Ne vlastně ne!! Nemůžu!! Proč?! Bude to bolet!! To nezvládnu… Ne!! Nemůžu!! Prosím bože odpust mi mé myšlenky!! Prosím mi pomoc!!

Vyjednavač
(Ve chvilce zhroucení sebevraha se rychle dostane k němu a strhne ho ze zábradel)
Uf… a je to…

Sebevrah
(Sebou ucukne a zůstává ležet)

Vyjednavač
Není zas tak špatné žít ne? Co říkáte?

Sebevrah
(neodpovídá a leží nehybně)

Vyjednavač
Vím, že jste vyděšen, ale povězte mi. zvládnete vstát a jít se mnou k autu??

Sebevrah
(neodpovídá a leží bezvládně)

Vyjednavač
(Změří tep)
To snad ne!! Sakra!! Zavolejte sanitku!!

Vypravěč
Sebevrah zemřel na zástavu srdce šokem …. A tím končí tato scéna.
Autor KaterinaKoudelova, 26.03.2013
Přečteno 582x
Tipy 7
Poslední tipující: blackwolf, Elisa K., Morgenstern, Robin Marnolli, Joe Vai
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako dobrý. Ale nejdřív taková akce a pak tak trapná smrt něco jako když vás přejede trabant a už to nejde vrátit :D

31.03.2013 21:53:16 | Morgenstern

Já celou dobu doufal, že to vyjednavač nevydrží a skočí místo něj. Asi jsem se díval na moc filmů s Leslie Nielsenem :)

01.04.2013 10:33:03 | free.poet

chtela jsem ukazat ironii zivota.. :)

31.03.2013 22:18:27 | KaterinaKoudelova

To vím ale když se chci zabít tak to udělám a nedělám kolem toho takové divadlo :D

01.04.2013 09:55:42 | Morgenstern

ukázala jsi to dobře...vím...

31.03.2013 22:31:55 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí