Jedna velka rodina

Jedna velka rodina

2 rijna=
Eliska je stale v dome a porad slibuje Eve ze si neco najde i kdyz ji Eva porad rika aby zustala,tak Adamovi a Honzovi se to nelibi.

4 rijna
Dneska byl ve skole fitness trener aby sbiral do sve skupiny deti do sveho fitness fitka a z druheho stupne si vybral 6 deti. Honzu si samozrejme vzal a dokonce i jednu holku.
Nova postava Fitness trener=fty
Ve tride u Honzy=
ft=Dobry den deti,chtel by nekdo z vas se venovat kulturistice? urcite vsichni vite co to je.Nejdriv ale potrebuju videt vase svaly a co vsechno umite.
Samozrejme Honza sel jako prvni do rady a pan trener se trochu divil.Trener jeste nic nerekl a Honza si sundal triko a ukazal brisaky a bicaky.Trener se divil jaktoze v tolika letech ma takovy svaly.Ani nemusel nic ukazovat a trener ho bral.Zteto tridy jeste jednoho kluka a sel do jinych nez se dostal ke tride kde je Kuba.
ft=Dobry den deti,chtel by se nekdo z vas venovat kulturistice? (a vlastne rekl vsechno co rekl ve tride Honzy.)
Kuba to sice taky zkusil ale neuspel.Je pry moc hubenej.Za to u nich ve tride sla do toho holka a uspela.Kuba se docela stydel.

8 rijna=
Dneska je prvni trenik ve fitness fitku. Nejlepsi byl Honza.
ft=Tak s tebou budu teda pracovat,ty to dotahnes daleko
h=tak to dekuju.
ft=Mas ve ctvtek dopoledne cas nebo mas skolu?
h=skolu proc?
ft=chtel bych te predstavil na jednomu fakt dobrymu slavnimu trenerovi v Brne. Bude ti to muset mama omluvit.
h=tak jo super..

12 rijna=
nicmeme Eliska si do evyniho baraku dneska privedla chlapa.
nova postava=Erik=ek
ek=a fakt nebude vadit kdyz tu budu pres noc?
ev=ne neboj ja te schovam.
V Noci=
Jakub se sel napit do kuchyne,stejne jako pritel elisky.
j=kdo jste??????????
ek=klid neboj se,sem tu s Eliskou.
j=lzete!!
ek=ne pojd se podivat semnou za eliskou.
Tak si to vysvetlili a Jakub si to nechal pro sebe za to ze je na nej Eliska tak hodna a kupuje mu sladkosti.

13 rijna=
Dnes jeli Honza s trenerem a s ostatnima se podivat na toho slavneho trenera,co o nem ft porad basni.
Nova postava=slavnej trener=sl
sl=tak tady jste,ale pockej ty si rikal nejakyho kluka na kteryho nema ani 20lety clovek .
ft=novsak jo,tady ti ho predstavuju,jmenuje se Honza
sl=to je sranda? vzdyt tomu nebylo ani tak 15 let.
ft=tak se ukaza je mu 13 let.
Honza tam asi 30 minut v kuse delal kliky,sklapovacky,at.... Aten slavnej trener jen koukal .
sl=tak ty budes i vydelavat,to si pis.

23 rijna=
Dneska mela jedna velka rodina velmi smutny den.Adam,Eva aJakub meli bouracku,byli na nakupech.Honza byl se svoji holkou doma a Eliska byla u Erika doma.
Jakto nakonec dopadlo?
A kdo umre?
A kam se bude stehovat Honza?
To sedozvite priste.
Autor piskott15, 12.01.2014
Přečteno 483x
Tipy 1
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (33)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkně to odsejpá, možná ale až moc rychle…? I když u TV seriálů je to možná dobře… Tedy vlastně bych to i očekával, ale ne až takovým fofrem ;-) Ale myslím, že umíš docela zručně zacházet s tím, co je u seriálů asi nejdůležitější – vzbudit zvědavost, co se stane příště :-D Kdybys byl Šeherezáda, tak bys krále taky s přehledem přelstil a zachránil si tak život, protože by Tě ze samé zvědavosti nechal do příštího dílu vždycky přežít… ;-))

12.01.2014 14:06:51 | Amonasr

to co si napsal me nejvic bavi :DD vlastne rikat nebo psat co se stane priste ;DD a potom uz to nemusim vymyslet :)

12.01.2014 14:21:26 | piskott15

Zřejmě rád lidi napínáš … :-))) To v Tvém okolí jistě všichni umí ocenit, například třeba učitelé… ;-) A zní to vtipně – že si ušetříš vymýšlení tím, že Tě baví si vymýšlet (co bude příště)… ;-))

12.01.2014 14:31:08 | Amonasr

ja to delam jen tady v pribezich ;D jinak normalne ne :DD

12.01.2014 15:04:01 | piskott15

:-D To není špatná varianta. Taky si myslím, že je lepší, když třeba autoři detektivek nemají potřebu sami vraždit… ;-)) Držet si zdravý odstup od své tvorby nikdy neškodí :-D

12.01.2014 15:51:22 | Amonasr

:D jak vlastne ten co pise knizky nebo scenare udela ze sebe slavnyho? ;DD

12.01.2014 16:11:25 | piskott15

:-DD V dnešní době tím, že se podbízí pokleslému obecnému vkusu a kamarádí se s těmi správnými lidmi na těch správných místech. Nejdůležitější jsou novináři, protože kdo není v médiích, ten jako by ani neexistoval. A novináři (média) taky mají největší vliv na obecný vkus - proto to s ním taky jde tak z kopce... ;-)))

Ale o slávu neusiluj, ta štěstí ještě nikomu nikdy nepřinesla, to tak jenom zvenku vypadá. Nejdřív se soustřeď na to, aby ses naučil dobře psát. A až už to budeš fakt dobře umět, nebudeš už pak třeba ani mít potřebu klást tuto otázku. ;-)

Ale kdyby ses mě zeptal, jak se naučit dobře psát, tak to by ses musel obrátit spíš k povolanějším, jsou i tady na Literu. :-) Já bych Ti poradil hlavně psát, psát a zase jen psát, protože i při psaní je důležitý trénink. A dívat se a přemýšlet, jak to dělají ti druzí, kteří už jsou trošku úspěšnější, protože nejlíp se učíš tím, na co si přijdeš sám... ;-) Ale napodobovat není třeba - je lepší zůstat svůj. Myslím, že nějaký základ, na kterém můžeš stavět, už máš - píšeš poměrně svižně a s lehkostí, máš talent vyjadřovat se ve zkratce, toho se drž, to bude asi Tvoje parketa... ;-)

Promiň, jestli jsem Tě zklamal, ale ani nikdo jiný Ti žádný jednoduchý návod nedá - protože neexistuje... ;-)

12.01.2014 16:40:52 | Amonasr

no jo ja bych nerad zustal jen tady na literu :(

12.01.2014 16:51:35 | piskott15

:-D Je dobré klást si vysoké cíle, ale zatím bych tu TV scénáristiku bral spíš jako takový strategický dlouhodobý cíl... K tomu se ale propracuješ nejdřív přes taktické cíle, takže bych na Tvém místě Liter úplně nezavrhoval a vzal bych to jako takový taktický cíl, že se nejdřív prosadíš tady... A až se Ti to povede, což nutně chvíli potrvá, tak si pak zvolíš zase nějaký vyšší cíl... Nemusíš být přehnaně netrpělivý, čas neběží ve skutečnosti tak rychle, jak se Ti to teď možná zdá. :-D Věř lidovým moudrostem, ty platí skoro vždycky. A jedna z nich třeba říká, že všechno chce svůj čas - tak se toho času neboj a vyplň ho poctivým tréninkem... ;-)

12.01.2014 17:16:00 | Amonasr

:DD ale mese vetsinou stava ze to co delam pomalu tak to neudelam protoze se neco stane takse to muze stat i tady :( coz me stve,treba budu mit jako ted ten pribeh a nedokoncim ho jenom proto ze trebamuj tablet prestane fungovat :( a tahle to je i o hodne vecich co delam ze mi to neco zkazi :(

12.01.2014 17:39:33 | piskott15

:-DD To dobře znám ;-) A to buď rád, že už jsou dnes tablety a veškerá ta technika na mnohem vyšší úrovni než dřív. Víš, co mně a spoustě jiných se dříve nenávratně ztratilo rozepsaných textů, tabulek a celých elaborátů tím, že uprostřed nedokončené věty vypadl internet a počítač to neměl uložené nebo dokonce spadl rovnou celý počítač...? To si ani neumíš představit tu hrůzu, když jsi ztratil kolikrát spoustu hodin hotové práce... :-) No ale při Tvém mládí máš všechno teprve před sebou, nic Ti neuteče, neboj... ;-) Trpělivost růže přináší - to je další lidová moudrost, která nelže, veř mi... ;-)) Já vím, že tohle slyšet nechceš, ale co mám dělat, když to tak opravdu je...? :-DD

12.01.2014 17:53:46 | Amonasr

njn :DDD co delat :( ale kdyz nebudu dlouho psat ty pribehy :D tak me to neprestalo bavit ale neco se stalo :D treba ze se mi rozbil tablet a nebo neco semnou :D neco dramatickyho

12.01.2014 18:02:55 | piskott15

To zní dost temně, doufám, že to tak zlé nebude... ;-)

12.01.2014 18:07:21 | Amonasr

:DD to doufam taky :DDD ale nikdy nevisco se stane :(

12.01.2014 18:09:09 | piskott15

:DD to doufam taky :DDD ale nikdy nevisco se stane :(

12.01.2014 18:09:06 | piskott15

A to je dobře - lepší je to nevědět, to by život přestal být zajímavý a na nic bychom se ani nemohli těšit, kdybychom předem věděli, co se stane... ;-))

12.01.2014 18:11:54 | Amonasr

ale mohli bysme vedet co se stane zlyho :DDD dobryho to bych si klidne pockal :D

12.01.2014 18:13:10 | piskott15

Brrr, ani to zlý bych předem vědět nechtěl... ;-)) To bys měl ze života peklo, kdybys věděl, co se Ti kdy zlýho stane a nemohl tomu zabránit... Dej pokoj, jen ať to zůstane, jak to je - je lépe nechat to osudu... :-DD

12.01.2014 18:18:13 | Amonasr

:DD ale me dava docela osud zabrat :(

12.01.2014 18:24:11 | piskott15

:-D A komu ne...? ;-)

12.01.2014 18:33:35 | Amonasr

tem vsem co jsou bohaty,krasny,slavny,atd... :(

12.01.2014 18:39:41 | piskott15

:-D Bohatí, slavní a krásní nemají žádné soukromí, žádné opravdové kamarády, pronásledují je otravní bulvární fotografové a pisálkové, lezou jim až do kuchyně a do postele a ještě o nich píší všelijaké výmysly a lži. Můžou si sice koupit vše, co si umanou, ale netuší, co je láska, protože ta není na prodej. Na tu zpravidla nikdy v životě už nedosáhnou, zrovna tak jako na opravdové přátelství. Mají kolem sebe jen samé falešné a vypočítavé týpky, kteří na nich parazitují a bez mrknutí oka je opustí okamžitě, jakmile se jim přestane dařit. Takže jsou strašně osamělí, i když navenek se musí křenit do kamer a objektivů a tvářit se štastně. Žijí v jednom nekonečném stresu, usínají se strachem o svůj majetek a své postavení, bojí se vylézt na ulici bez bodyguardů, svádí nelítostné souboje se svými konkurenty, protože o místo na slunci je velká rvačka, která nectí žádná pravidla a dovoleny jsou jakékoliv popdpásové údery - nikdy nemají nic jisté. Mnozí z nich propadnou depresím, které řeší drogami a alkoholem, často si sáhnou i na život. Pokud se jim podaří dožít se vysokého věku, řada z nich umírá opuštěná, bez jakéhokoliv zájmu okolí či blízkých lidí, kromě bulvárních médií, které se na jejich utrpení s chutí pasou. Je to skutečně to, po čem toužíš…? :-D ;-) Sice to zatím ještě nemůžeš vědět, ale bohatství a sláva skutečně není nic, pro co má smysl obětovat opravdový život, lásku, kamarády, potěšení z maličkostí… ;-) Až se proslavíš, vzpomeň si na tyto řádky… ;-))

12.01.2014 19:33:38 | Amonasr

mozna mas pravdu ale za chvilku nikdo jiny zit nebude nez bohaty lidi :( http://www.ahaonline.cz/clanek/musite-vedet/93739/v-cesku-dramaticky-vzrostou-ceny-potravin-zdrazi-maso-mleko-pecivo.html a je toho strasne moc :( co se jen porad a porad zdrazuje a nase rodina se jen tak drzi takze maji obrovskou vyhodu :(

12.01.2014 19:41:01 | piskott15

No jo no, to už jsme trošku někde jinde... :-( Ten břitký sarkasmus se Ti ale povedl, to oceňuju - fakt je Ti teprve 16...? ;-) Mimochodem, tenhle ironický odstup a nadhled, který jsem u Tebe zaznamenal i v jedné z předchozích diskuzí (raději nejmenovat), ti dává i dobrý předpoklad k zajímavému psaní. To každý nemá, to je Tvá výhoda… ;-)

12.01.2014 20:08:37 | Amonasr

Já veci až moc řešim tak možna se ti zda že přemýšlim jak 25 ročný a je mi fakt 16 a řešim to proto že se ve skutečnem životě neumim prosadit takže sem melancholik a dost mě to štve :-(

12.01.2014 21:16:05 | piskott15

A vida, už i háčky a čárky, jak jsi toho docílil...? ;-) V 16 ještě není nic ztraceno, Tvůj čas na prosazení se je teprve před Tebou. A být melancholik není pro budoucího spisovatele žádný handicap, citlivá duše umí lépe porozumět ostatním, což je předpokladem úspěchu... ;-)

12.01.2014 21:46:05 | Amonasr

Jsem na mobilu :-D to vím že mi jen 16 a mam všechno pred sebou ale povaha se mi nezmění :-( a proste neprosadim :-(

12.01.2014 21:55:39 | piskott15

Když si to budeš říkat, tak opravdu ne... Takže kromě psaní si pro začátek přiber ještě odhodlání, že tuhle větu vyškrtneš ze svého slovníku... ;-)

12.01.2014 23:30:19 | Amonasr

To ale nejde když je to pravda :-(

13.01.2014 07:24:23 | piskott15

No jo no, to je pak s Tebou těžké… :-) Tak dokud si budeš myslet, že se v čemkoliv neprosadíš, vůbec se tím netrap a nemysli na to, protože to nemá smysl. A dělej věci jen proto, že tě baví, ne že se jimi prosadíš. Protože chtít se prosadit a současně být přesvědčený o tom, že se neprosadíš, z toho je zbytečná křeč a pak ani ten výsledek nestojí za nic. Když budeš dělát něco jen tak pro potěšení a vlastní radost, uvolníš se a pak i ty věci můžou vypadat čím dál víc k světu… A když ne, tak Tě to pak aspoň netrápí, protože vlastně o nic nejde. A ještě jednu radu – nečti AHA a jiné bulvární věci, život má ve skutečnosti úplně jiné půvaby, než se Ti tam snaží nabulíkovat. Na celebrity se můžeš vykašlat, to jsou ve skutečnosti jen napudrovaní chudáci – nevěř tomu, co se o nich píše, jde jen o vylhané a naleštěné pohádky pro naivní čtenáře, aby si ty noviny kupovali, když je to baví číst. Pro život Ti to nedá ale zhola nic, je to ztráta času, který se dá využít mnohem líp... ;-)

13.01.2014 09:50:01 | Amonasr

Ale nemusim to císt vidim všude zpevaci mají milion fanoušku
Pomahaj všem co jsou chudý ja bych chtel taky ale nemam nic co bych mohl nekomu dat :-( a přitom bych dal všechno

13.01.2014 09:56:54 | piskott15

Tak to je fajn, že máš takové filantropické sklony. K tomu ale nepotřebuješ miliony, určitě jsou různé charitativní organizace, které by rády využily Tvou snahu pomáhat druhým třeba formou dobrovolnické výpomoci :-) A až ty miliony budeš mít, tak pak se potřební pomějou - zatím se holt musí spoléhat na jiné boháče, že jim aspoň nějaké drobty od stolu odpadnou… ;-))

13.01.2014 12:10:19 | Amonasr

Ja vetšinou když neco chci tak se to stejně nestane a když se snažim tak se to pokazí :-( vubec nevim cn mam dělat když nic neumim a když jo tak s tim nemužu nic delat kdyz se neumim prosadit :-( mam jen jednoho kamoše který ma jiný zajmy takže sem sam a bojim se nekoho zeptat proste uplnej melancholik :-(

13.01.2014 12:16:41 | piskott15

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí