Eukalypt duse

Eukalypt duse

Anotace: Napsano na holografickem papyru na palimsestu odeslanem na stare gramofonove desce...pristim generacim.

Hodnoty ukazovaly priblizne zrozeni lidskosti v nekonecnem rozponajicim, zdanlive nahodilem, chladnem a chaotickem Vesmiru. V dobach okolo mechanickych postroju se tomu rikalo srdce Universa. Prenatalni portal pro Imaginaci. A tak jsi se sem dostal. Toto je Tvuj Pribeh.

Dve postavy se slouci v jednu na poloprusvitnem platne. Vidime do vnitrniho monologu jedne z nich, pote strih na obrovske virtualni palace mnohorozmerne reality a lidskou bytost v kyberfuturistickem cernem obleku a online grafickem prostredi.

Co ti rostliny ukazou je harmonie, vyrovnanost. Nemoc je ukazatel cesty. Pravila svetlocira bytost. Pomohla mi ji akceptovat. Prijmout a prekonat ji po dlouhem boji. Mnohdy to neni boj, ale vzdavani se do podruci stereotypu vnitrniho prozivani. Boj je souboj s lenosti, letargii, predsudky a mrizkou na mysli nas samych. Otevrene srdce a uvolnena mysl. Tak se nyni citim.

Znovu v Pribehu psychedelicke zkusenosti. Konvice zalila salek za pomoci loutkarovi dlane a ja vim, ze Ty to ctes a ukazujes pritom na ne...na hodne jazyky touhy, na svice jasminove zelenych kulatych zarivych vuni, na vonne tycinky az z daleke asie, na houbicky nasbirane nedaleko lesnich cest, kde stezky prorusta kapradi a ostruziny jsou poradne trnite a neprostupne.

Prichazim, abych na konci dne a zacatku rana pripsal nekolik subjektivnich klicivych zkusenosti, ktere mi vykvetaji ze srdce stesti a radosti. Ze svobodomyslneho pojeti psychedelickeho vnimani sebe sama, pozitivity, vitality, technologie, bytu a nakonec celeho univerza se vsemi bytostmi v nem, necht jsou poznany a milovany uplne, ve vsech dimenzich, ve vsech hrach a sferach stvoreni. Amen.

----

Jsem kinooko. Fasetni oko Vertov kolooko. Koukam se z postele na polaritu sebe-sebe-vedome juxtapozice, na mesta super pozic, paralerni vr vesmiry, fasetni feng sui koule, rapidni vjemy, radikalni memy, zivotaschopnost predstavy, hlubinna krasa v oscilujicich defor-mach, v defor-macich, manikalnich kastracich predstavy, zivene sferou al-gorytmicke antropogeneze, v hledacku clovek, v jeho hlave hyperprostor, multidimenzionalita, paralelni paradox uzivatele siderickeho retezce mozku. Pnuti mezi multidimenzionalnimi topanky, kdyz uchopim neuchopitelne a vtisknu jej do objektivu Touhy-rybi oko touhy.

Lezim na rozkladaci pohovce z Ikeji,
lezim na mandale ktera vyobrazuje Ohm,
prvni hlaska Stvoreni,

Premyslim, vandruji ve sve mysli,
v korabu zapomenutych hrdinu,
objevuji svet basne, slova, poezie,

Touzim se vyslovit po prstencich Saturnu,
po hvezdnem prachu Andromedy,
po prvnim mezigalaktickem pruzkumnikovi,

Po viditelnym hvezdokupach a mem kino-oku,
preji si abych ja a ma rodina nikdy nebyl zapomenut,
avsak v celkovem vesmirnem meritku jsme jen malicky zablesk,

Preji si vysilat do celeho Vesmiru, zive,
po frekvencich, stanicich, planetach,...prvni prunik, halo?

V tom chladnem a volajicim Vesmiru,
myslim na to jake to jje obyvat teple lidske srdce,
citit ten tep, byt znovu Clovekem, jako poprve znovuzrozenym pulzem Vedomi...

A my dva a v Tobe jeden horici svitek,
Spriznene duse, jak by si pral aby jeho poezir byla vic nez jen hratky se slovy,
aby predavala nejake skutecne poselstvi,
aby predavala videni autora samotneho,
od slova videt, po-ein, stvorit videni basnickym jazykem,
v mizni uzline sedeho vaziva mozku,
se koncentruji enzymy, basnicke dna enzymy,
ty ktere jsme zrodili po samanech, jediich,
je na case najit stare zaznamy o Tvurcich,
jez prileteli na Tuto planetu, aby zde neco vykonali,

Aby povznesli Vedomi a okamzik zkusenosti na novou uroven,
aby se podileli na necem malickem a vyjimecnem,
na zrozeni vesmirneho principu,
na zrozeni Lasky.

---

Napsala mu u paralelnich skutecnostech a vesmirnych ozvenach, jiskrive oko snici zeny, tvurci, emancipovane, sebevedome. Tvar nasmerovana k vychodu, teple srdce budoucnosti nevyhasina bez poskvrny. Nevyhasina a zustane neposkvrnene. Jako poprve. Ohen a lava. Magma a pulzujici reva. Slahounky na pokrmu hostiny bohu. Spiritualni maso evoluce. Vnitrni ektoplazma. Orgony ve valce o Mir.

Jednoto. Tvurce. Vesmire
miluj. Miluji. Milujes.
Patrim jen Tobe.

Navzdy.
Snilek.
Basnik.
Autor Happyyz, 16.04.2017
Přečteno 571x
Tipy 1
Poslední tipující: kdotoví
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí