Pro Klauna

Pro Klauna

Anotace: Dopis Klaunovi číslo 1

Milý Klaune!
Píši Ti z planety Cirk. Nebudu psát Cirkus, poněvadž ten kus odnesla opice Tygrolína. Tygrolína proto, že se dlouho kamarádila s tygrem. Na této planetě se taky chodí do práce, a žije celkem normálně.
Napíši Ti o svém dnešku.
Dnešek byl...kdybych byla sprostá, řeknu k posrání...ale jsem kultivovaná a tak napíšu k podělání. Kolegyně marodí už pátý měsíc, dělám práci za ni. Fatální pády na dno mozku. tam už pak neni nic.
Dnes abych se trochu rozptýlila, vzala jsem knihu z knihovny - dotáhla jsem jich patnáct - Claudius bůh a jeho žena Messalina. Nasadim brejle, otevřu a tam na mně mezi stránkama čekal černej stočenej chlup z něčí genitálie. Což mne tak rozladilo, poněvadž taková záložka mne tedy nenapadla, knihu jsem zase zavřela a šla jsem na sádlo.
Máme po zabijačce sádlo ve smaltovaným žlutým kýblu. Poněvadž jsou horka, teče. Chtěla jsem ho dát do sklenic a do lednice. Abych přišla na jiné myšlenky, vzala jsem si sluchátka - špunty a přehrávač. Vstala jsem ale od kýblu tak nešťastně, že mi jedno to špuntosluchátko padlo do toho sádla. No co s tím chceš dělat? Sádlo v těch dirkách - vymýt horkou vodou nejde, totálka....ach jo....a Ty říkáš, že máš špatný dny.
Tak. Budu Ti psát, dokud Ti nenaroste zase ten červenej nos. Poněvadž v něm je všechno. Celej svět. Šťastnej svět. A až se tak stane, budeme mít radost. Velkou radost. Pak možná Tygrolína vrátí ten kus. A zažijeme pořádnej cirkus.
Měj se hezky. zase napíšu.
Anděl.
(zatímco Ti píšu, pálí se mi na plotně fazolovej guláš. Přerazím to čili. Bude pěkně vostrej.)
Autor Anděl, 04.06.2018
Přečteno 614x
Tipy 17
Poslední tipující: KirstenSnipe, Jort, Amonasr, jondys, Iva Husárková, Šípková Růženka, Frr, bogen, Philogyny1
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuji Andělko jsi zlatíčko ST :-))

05.06.2018 06:18:38 | Iva Husárková

ivuško neděkuj....uvidíme:-)

05.06.2018 06:40:23 | Anděl

:-))

05.06.2018 06:43:57 | Iva Husárková

to je moc milý....díky za klauna - taky na něj myslím-a teď jsem mu napsal "malou noční lamentaci" ST*:-D*

05.06.2018 04:25:33 | Frr

Co já bych za to dala, být v práci sama. Ale ne s prací pro dva... :)
S tím sádlem jsi pobavila, já ráda zelené...a...hezky jsi mu to napsala.

04.06.2018 19:58:58 | Philogyny1

Svati děkuju......moc

05.06.2018 06:39:09 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí