Rozhovor

Rozhovor

Anotace: Mluvit se svým Já když byl mladej a plný ideálů? To je sen..

12: Chtěl bych být tebou! Být dospělý, chodit do hospody, volit, jezdit autem, chodit za ruku s holkou...

18: O nic nepřicházíš..
Dospělost je nuda, volby jsou na pár minut. Jen ty holky, auta a hospoda.

12: Až budu jako ty! To bude príma.

18: To si jen myslíš - jen chodím do práce, platím účty a o víkendu spím a piju.

12: Však to je krásné! Na to se těším... a na vousy!

18: Ty koušou, je to na pytel..

12: Jak bych se chtěl už holit.

18: Cha!

12: Co je?

18: Nic...

12: Na co se mám těšit? Když ty mi to kazíš!

18: Na okousané vzpomínky, nevšední. Ty ti pročarují všednost a její šeď.

12: Co?

18: Nic. Šetři si mládí - je nehmotné a tvoří se z momentu.

12: Jdi do prdele! Neraduješ se a ani já nebudu. Teď a pak.

18: Mladej, říkám Ti tak i když jsem mlád. Ser na to..

12: Srát na posrané - čau jdu si začutat před barák...

- Dívám se na kluka z okna co si kope do míče, po chvíli přichází jeden a další. Je to turnaj století - zítra zas. Je mi do pláče a jdu spat. Zítra totiž do práce musím včas
Autor Kubský P., 14.11.2014
Přečteno 405x
Tipy 8
Poslední tipující: lukassnajdr, bogen, danaska, Amonasr, AndreaM
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to vtipné, Petře, rozesmál jsi mě tímhle dialogem :) Spousta dětí chce být co nejdříve dospělými a hrozně se na to těší... Nevědí, že není kam spěchat... Na druhou stranu, co já bych za to dala, aby mi bylo znovu osmnáct, klidně jen na chvíli, na pár dní, nebylo by to marné :)
Užívej si to! :)

14.11.2014 21:46:42 | AndreaM

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí