Opravdu?

Opravdu?

Anotace: Neumím pochopit ten smysl. Naše planeta je jedinečná, proč ji ničit? Se záměrem zisku?! Jen kvůli vl...

Neumím pochopit ten smysl. Naše planeta je jedinečná, proč ji ničit? Se záměrem zisku?! Jen kvůli vlastní sobeckosti? To v sobě nemáte špetku soudnosti?! Bolí mě to. Moje mysl i srdce, chci se z toho vypsat.. nebo vyspat? Každý pokácený strom mi trhá emoční vlákna spojená s existencí.
Svítí na mě Slunce a velice dobře si uvědomuju jeho sílu.
Země. Nikdo z nás nemá moc zkrotit tak nepředvídatelný vesmírný jev.. tak o co se vy magnáti, generální ředitelé, hlavy světa snažíte. Kdo Vám dalo oprávnění bourat něco tak výjimečného svými odpady.. a co potom my, zranitelné a poničené duše, to pro Vás nic neznamenáme? Hloupá řečnická otázka..
Pro zábavu a vlastní potřebu likvidujete přírodní zdi, které tu byly-jsou z určitého důvodu a očekáváte, co hůř, vyžadujete osobní úspěch. Je mi z Vás zle. Styďte se, vy přísliby nevinnosti.
Svět nepatří nám, nikdy nebude, a pokud ano, nechci být součástí. Příroda nás nechce zdevastovat záměrně, jen přirozeně vrací úder. Rozdává další šance, kterými lidstvo plýtvá, jelikož s nimi už dopředu počítá. Znovu a znovu nám hází záchranný člun, podává pomocnou ruku a my beze stychu trháme lana.
Autor Sarahhp, 13.11.2017
Přečteno 670x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlasím....
Ale začít bysme měli u sebe, stačí malá změna, vystoupit ze svý pohodlnosti, komfortní zony...

Snažím se o zero - waste přístup, sama dost věcí beru jako samozřejmost, ale okolí nechápe... Já kašlu na okolí... Stejně mi z něj je na zvracení...
(Např. nosím jednu pet lahev na pití půl roku,myslím si že dalšího půl roku mi vydrží, kamarádka si každej den kupuje pití za cca 15korun, a pak skuhrá že nemá peníze... Nejde jen o peníze,ale o množství plastů a dalších věcí kolem...)

13.11.2017 23:17:14 | oriskovanutela

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí