na rozcvičce...

na rozcvičce...

Anotace: z lexikonu Ujeté Soboty...

asi tomu neuvěříte ale jsem absolvent vysoké školy…
to není žádný laciný vtip ale vysoce kultivovaný VTIP…neboli Vědecko-Technický Institut Pomazaných…
a teď jakožto správný lektor se cítím povinován abych vám rád vyvrátil několik mylných slovíček…
a uvedl jejich pravý význam…ve skutečnosti technického rázu…
žijeme přece v době zručnosti a dovedností…
a doporučuji nabrousit paměť…příště bude testík…
kdo neprojde toho vymažu…

eiro…není slangově evropská měna ale Elixír Intimní Regenerace Organismu…
v Amazonii jsem si povšiml že zraněná zvířata vyhledávají nenápadnou travinu kterou pozřou
načež se rychle zotavují a rány se beze stopy zacelují…a zvířata se dokonce omlazují…
semena jsem si dovezl domů…
po sklizni a následném pozření pak stačilo jen vyskočit z okna šestého patra…
a po pádu vstát nezraněný a blaženým pocitem jako vyjít z lázní…
provedl jsem to několikrát takže teď vypadám na pětadvacet…

kodl…není hovorové oslovení Karla ale zkráceně KOktejl DLouhověkosti…
ingredience jsou následující
kuchyňská sůl…kyselý ustalovač…kolínská zn.Pitralon…denaturovaný líh…školní inkoust-modrý…
mýdlo zn.Jelen…česneková šťáva…ocet…hydroxid amonný…leštěnka na nábytek…kremžská hořčice…
ricinový olej…okurkový lák…lak na nehty…rybí tuk…
pozor neprotřepávat!...pouze promíchat a nechat uležet…
podle toho kolik pak litrů vypijete a zůstanete stát se určí NDV…norma délky věku…

duha…není pestrobarevná hra světelného spektra na obloze
ale Domovní Udržbářský Havarijní Android…dnes velmi vzácný…

aiol…není druh oleje ale Automatický Intelektuální Odpovědný Letec…
v době leteckých nehod netřeba nic dodávat…

niva…není plísnivý sýr ani horská louka na které se sluní vaše oblíbeně vyvinutá představa
ale Normalizovaný Individuální Veterinární Agregát
který se využívá například při onemocnění koně…nebo vola/případně krávy/…

kappa…není desáté písmeno řecké abecedy ale Kontrolní Aparát Pro Pokusy Amatérů..
často má velmi destruktivní účinky…

aeskulap…není nástroj ornitologa při chytání ptáků
ale Aparát Elektronických Souhrnných Konzultací Určující Lékaři Adekvátní Postup…
v podstatě starobylé lékařské zařízení co vypadá jako hodinky
akorát netiká a přikládá se na čelo…určuje například jednotku bolesti…
i když ta se lépe určuje holí…

homo sapiens…není člověk rozumný
ale HOMOgenizovaně Specializovaný Analyzátor Pravdivosti Inteligentní Entropie Nových Směrů…
potvrzující například zákon nedostupnosti…

femina…není žena ale Finanční Elektronický Multioperační Ideálně Neomylný Automat…
ovšem tak mě napadá že v té podstatě je…

autor…není tvůrce díla ale Automat Univerzálních Transportů Operativních Rozhodnutí…

múza…tahle vás nepolíbí…to byste museli se mnou do sauny…
pak vás napadnou třeba takovéto úderné verše
políbila v páře
múza odboráře
teď chce větší platy
hlavně na záplaty!
správně je to však Modulační Úchylka Zaznamenaná Aparátníkem…
výtečná pomůcka pro záznam myšlenek…dříve psací stroj dnes již zastaralý….

odysseus…kdepak mýtický hrdina ale Operačně Dynamický Speciálně Stavěný Exekutivní Univerzální Stroj…
značně prostomyslné zařízení v minulosti používané ve věznicích…
třeba když jste jej požádali
přiveď vězně…otázal se Koho?
Přiveď obviněného…koho?
Přiveď obžalovaného…koho?
Přiveď zločince…koho?
Přiveď delikventa…koho?
Přiveď toho co je zamčenej ve sklepě…ano pane!...
Tak vidíte…

Astarte…není bohyně lásky ale Automatická Sestra Trpělivá Absolutně Rozveselující Tvarovaná Elegantně…
výborné zařízení při marodění…pracuje 24 hodin…pečuje o vás jako o nemluvně…
hodlám ji využívat i když budu zdravý…takže každodenně…

v krátkosti také několik výrazů z literární branže…

Obr…objektivní básnický recenzent
Buvol…bleskově uvažující vraceč odpadové literatury
Vlk…všestranný literární konzument
Tank…taktický agregát nestranné kritiky
Mor…melancholický odmítač rukopisů
Puma…přístroj utěšující mizerné autory

dále je to třeba
Sláva…což neznamená být na výsluní ani polní tráva ale Specializovaný Logický Aparát Vítající Autory…
například sloganem ,,Hole deštníky a jiné nebezpečné předměty odložte laskavě v šatně,,
páč od básníků se dá čekat cokoli…

ezop…není slavný bajkař ale Elektronický Zástupce Organizátora Produkce…
problémy které mají stupeň závažnosti nižší než C/2 se nezabývá…

eros…nenene žádný narušitel ani bůžek lásky ale Elektronický Rozvědčík Odlehčené Stavby…
není větší než desetileté dítě a na zádech má skládací harmoniku ráže 45…má povolení vstupovat bez zaklepání…
mistrně ovládá vrh šipek a čípků…

python…žádný bájný had ale PYromaniacký Technik pro Hledání a Odhalování Nedostatků…
jeho výhodou je že všude vleze…nevýhodou že mu občas hrabe…

pomona…není limonáda ale Pomocná Obslužná Milá Ochotná Neúnavná Automatka…
často vyhledávaná mladými neurotickými muži bez opory vrženými do skutečného života…

kain…není úlisný bratr ale Katastrofický Aparát Indikace Narušitelnosti…mívá poslední slovo...nebo nůž…

samson…žádná biblická postava soudce ale Samohybný Android Meteorologické Služby pro Obecné Nasazení…
v podstatě osvalený primitiv….v pravé dlani má červené světýlko
které se rozsvítí když se blíží bouřka i když je nebe vymetené…
nahrazuje Davida Hasselhofa v pobřežní hlídce…

taurus…není mýtický býk ani fordka ani pohoří ale tunelářský autistický univerzální razicí upravovací stroj…
jedno z prvních zařízení podzemního typu…předchůdce krtka…
v minulosti použitý na tunel Blanka ale posléze vyřazen jelikož se neustále otáčel…
bohužel ne směrem dopředu ale dozadu…

pan…není oslovení dospělého ani napůl kozel/člověk ale Pohyblivý Automatický Námořník…pobočník kapitána…
Kybernetického Apače Prudce Inteligentního Taktického Antihavarijního Navigátora…
/to že tajně pozoroval Rybanu coby velící na lodi Concordia je hrubá pomluva/…

tumba…žádná vytuněná bomba ani rozšafně italský sjezdař ale
Taktní Utěšovatel Melancholicky Bázlivých Amantů…
v podstatě typ hrobu…

mlok…obojživelník?...ale kdeže ale…Mechanismus Laskavého Oznamování Katastrof…
stačí si pustit zprávy…tam se to jimi jen hemží…

no vidíte jak je důležité mít dobrou paměť
tím se dá velice usnadnit život…
například když máte jít na dřevo…stačí prohlásit že
polygamní antropomorfismus a epidemický geocentrismus na úrovni této chvíle
ve mně vytvářejí termodynamický démonismus který znemožňuje štípání polen…
což jsou takové podlouhlé kusy vodorovně rozřezaných stromů svisle rozštípané sekerou
v dávných dobách používané jako topivo…

tak ciao!…

a občas si zatopte pod tím vaším kotlem…
Autor enigman, 07.02.2015
Přečteno 453x
Tipy 20
Poslední tipující: zelená víla, střelkyně1, Malá mořská víla, knihomolka, Amonasr, AndreaM, básněnka, Jort, Joe Vai, Frr, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

budu se do konce života tvářit tak, jako bych to nikdy nečetla :-)))

19.02.2015 01:26:19 | zelená víla

Enigmane ty "intoši", buď chceš na někoho udělat fakt dojem, nebo se ti v sobotu nechtělo nic dělat.
Typuji B:-D:-D:-D.

08.02.2015 15:32:43 | Malá mořská víla

správně je ovšem Cé...

12.02.2015 11:46:18 | enigman

Freud by se vyřádil :-D

08.02.2015 00:24:45 | Amonasr

Panečku, to je teda výčet, to smekám! :) požití kodlu bych nemusela přežít, ale naopak eiro, to bych si dala hned :) Nezbylo ti někde po kapsách pár semínek? že bych si tu "trávu" taky vypěstovala... :)

07.02.2015 23:46:14 | AndreaM

bohužel uschla a vykouřila se...budu zase muset za Velkou Louži...

12.02.2015 11:47:27 | enigman

jdu najít brousek:-)

07.02.2015 23:22:55 | básněnka

EON-není chronos mýtické dlouhé časové fáze, nýbrž zkratka sdělení-Eva Orgasmus Neměla (míněno pochopitelně ještě v Ráji)...

07.02.2015 20:14:13 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí