náborářská...

náborářská...

Anotace: kdo je tam další?...Ujetá Sobotááá...

jmenuji se Věnceslav…to jméno jsem dostal pro budoucí útěchu…
narodil jsem se totiž ve vroucí polévce mezi horami a navíc v přestupném roce
což ani jedno nevěstilo nic dobrého…
původně jsem se sice měl jmenovat Horymír jenže s tím jsem neměl nic podobného
vlastně ani nebylo jisté zda přežiju takže kdybych zemřel budu ozdobený věncem…
tím by se i ušetřilo..
a když zůstanu naživu budu utěšován věncem ve vírech a strádáních života…

Jednoho dne jsem pracoval na malé zprávě o domácím zabednění z 90.let 20.století
pro časopis Bitvy minulosti…ale publikuji občas i jinde…
třeba jak vyřešit bytovou otázku pomocí antigrafu s místní působností takže si můžete zařídit pokoj na stropě…
také občas fušuji do vynálezů…vymyslel jsem třeba fotoaparát co fotí budoucnost...čtvercové dráty…
nebo plochou čočku…zasadíte ji do okna a můžete koukat na krátery na Měsíci…

byl jsem asi v polovině a jedním okem sledoval obrazovku co se děje ve světě…
průzkum nalezišť nekovových člunků na planetě Udrun….
jeden z pacientů interní kliniky ,,Košatíme,, stárnoucí habr dostal akutní záchvat senilní melancholie…
státní úřad Trubiténie přechází z číselné evidence obyvatel na jmennou…
stabilní výnosy dvouhlavé pšenice nejsou důvodem k sebeuspokojení…
snímání zvukových stop z letokruhů lípy....z dubu za příplatek…
důchodové zabezpečení pro zvířata která dobrovolně opustila své pány rozšířeno na mývaly…
už jsem to chtěl vypnout…když tu naskočily řádky co upoutaly mou pozornost…
Chystá se výprava do galaxie Horunda na planetu Hryžena – nábor adeptů 26.15. v aule Vesmírného institutu…
planeta se nachází v předposledním pásmu…možnost pozorování nulová…struktura existence podobná…
předpokládá se hojný výskyt nerostů a inteligentních bytostí takže přijímáme pouze narozené v jeskyni případně na skále…
stupeň nebezpečí vysoký a podle odhadu Kuchtolakiho a Dementěva šance na návrat 5%...
ovšem pokud se vrátíte díky vzorci paradoxu času od Zelenaje-Grimaldiho tam strávíte necelý rok místo standartních 300 let…

no to je pro mne jak dělané…představivost se rozeběhla na plné obrátky…
možná tam budou rozumné bytosti podobné člověku…jsem sice odborník na obojživelníky
a nejspíš jste četli mou vědeckopopulární knihu Život Čolka ale proč se nepoučit o bezocasých…
umím ovládat spánek…usínat v obtížných podmínkách mám podle Kaliostrovy-Renateho křivky 9,5…
také se vyznačuji schopností jednat rozumně v první vteřině po probuzení…podle Balantelliho schématu 1:988…
vyvrátil jsem také mystické tvrzení že v okamžiku kdy se člověk něčeho vzdá může to mít…
což je sice možné ale kdo by to chtěl když už to nechce…

a kdo vyřešil evoluční teorii?...skromně podotýkám že to bylo díky mému experimentování…
když totiž dáte do místnosti dost opic a psacích strojů nakonec někdo vyťuká Romea a Julii…

jsem také dobrý lovec…třeba medvědů…
mám na to svou metodu…počkáte až napadne sníh a dojedete na lyžích k doupěti
hůlku strčíte dovnitř a medvěda probudíte…ten vyleze nic zlého netuše…
vtom se na něj vrhne váš pes aby odpoutal pozornost a vy jej zastřelíte…
asi se zeptáte jak běžel ten pes v hlubokém sněhu?...jednoduše měl také lyže…
a kolik pes potřebuje lyží?...dvě úplně stačí…
ostatně byl to celkem bystrý pes….říkal jsem mu Čáryfuk…
když měl třeba chuť na něco dobrého vyběhl na rozbahněnou cestu oplácal si tlapky bahnem
pak se překulil na záda a nechal hlínu zaschnout…
v těchto odolných papučích vyskočil na kamna odstrčil pokličku a z hrnce vybral maso…

ještě jednodušší je lov vlků…
když se někde objeví vlčí smečka vezmete si pušku a štafle a vylákáte vlky z lesa na pole…
rychle postavíte štafle a vylezete nahoru…vlci se shluknou kolem a snaží se dostat za vámi …
ale jak známo vlci na štafle lézt neumí a vy je postupně zneškodníte…

apropó stříleli jste někdy?
když ucítíte to kopnutí…zpětný ráz…přesnost chemie fyziky a strojírenství
ve spojení s koordinací mezi okem a rukou…vyslaný pocit v jediném záblesku vůle časoprostorem
z mysli rovnou do hmotného světa…kam se hrabou prezentace v PowerPointu…

Myslím že mě vyberou

Tak za rok Na Shledanou

/ale můžete být v klídku…dle Fullpalbeliny periody je to na téhle planetě týden/
Autor enigman, 28.02.2015
Přečteno 449x
Tipy 11
Poslední tipující: Malá mořská víla, Joe Vai, Jort, Frr, Amonasr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...a nevymejšlíš si...

28.02.2015 20:44:20 | Jort

Na ty štafle bych si dala pozor příteli. Že vlci nevylezou, je jen stále přežívanou pověrou. Osobně jsem měla psa jménem Bobík, pravého, přímého, atestovaného a diplomovaného potomka vlka černého z Yukonu (otec) a srnčího ratlíka vytaženého při stoletých povodních přímo z Vltavy (matka). Tento polovlkopes bravurně slézal žebřík z otesaného kmínku kalifornské jedle, kde příčky tvořily jen nahrubo osoustružené klacky ze zmíněného stromu, zastrčené do, k tomuto určených, děr. Během pár minut dokázal po tomto improvizovaném žebříku vylézt na půdu, obrat zde snášející slepice o podstatnou část jejich snůšky, tu za syrova sežrat a s plným břichem a žloutkovou slinou u tlamy zase slézt dolů. Pokoušela jsem se ho zvykat na omelety, jíst vejce za syrova je přece jen barbarské, ale když měl při šplhu v tlamě pánev, v prdeli plynový zapalovač, na hřbetě soupravu talířů z pravé míšně, v uších servírovací ubrousky a v nosních dírkách kečup a hořčici, nebylo už kam zastrčit plynový sporák. Zůstali jsme tedy u syrové konzumace. Já vím. Chcete jistě namítnout, že pes jaksi spoléhá a bere ohledy ve svém životě na člověka, kdežto vlk nikoliv. Právě proto, bych si být Vámi dala majzla. Ty potvory jsou urputný. Nepřestanou, dokud se jim to nepovede. A už musím končit. Razíme s Bobíkem na horských kolech do Prachovských skal, trénovat sjezd Šikmé věže střemhlav. Tak na seštěkanou. :O)

28.02.2015 14:24:05 | Tichá meluzína

doufám že jste je nerozprášili...

02.03.2015 23:44:28 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí