Chtění

Chtění

Anotace: Chtít a požadovat od druhého nás činí nesvobodnými, přestaneš -li cokoliv požadovat, budeš šťastný

Dnes jsem pár svým přátelům položila jednoduchou otázku. Někteří napsali okamžitě jedno slovo, někteří za mou otázkou hledali skrytý úmysl, někteří odpověď museli promýšlet.


Otázka:

"Kdybych ti mohla splnit jednu věc, co by sis ode mne přál/a?"

Musím říci jednu věc, ano byl v tom skrytý úmysl, ale žádná odpověď není špatná.

Co si myslíte že chtěli?

První odpověď byla : Chci od tebe všechno.
Druhá odpověď byla: Nic
Třetí odpověď: Jak to myslíš?
Čtvrtá odpověď: Peníze
Pátá: Objetí
Šestá : Upřímnost
..... Budeš moje?

Když jsem se zamýšlela , co já požaduji od nich, většinou to byly citové věci, láska, úsměv,štěstí.

Myslím, že nejsvobodnější člověk je ten, který nepožaduje nic, protože toho nikdy nezklamete, je to skromné, čísté a krásné.

Pokud chce člověk vše od vás, je nesvobodný, trochu svázán touhou po vás, určitě vás to může učinit šťastnými, ale také vás to může omezovat, takový člověk je plný očekávání, které můžete snadno zklamat.


V další odpovědi se skrývá nedůvěřivost, tento člověk je distancovaný a má strach, co si o něm budete myslet, čeká ve vaší otázce skrytý úmysl. Musí si odpověď promyslet.

Čtvrtá odpověď naznačuje spíše hodně prakticky založeného člověka, buď řeší problémy s financemi, a je jimi vysloveně svazován, takový člověk bude spíše rozumově založen, kariérně, nebo naopak může mít problémy s nějakým splácením.

Pátá: Objetí. :-) Potěšila mne, tomuto člověku na vás záleží

Šestá : Upřímnost , naznačuje morálně čistého člověka


Jsem na sebe pyšná, že po nikom nechci vše, ani peníze.

Ale také občas od někoho něco vyžaduji, více zájmu, jeho čas, jeho lásku, a to mě dost omezuje. Jakmile jsem si toho uvědomila, chci si každý den opakovat, že nechci NIC.

Maximálně chtějme věci po sobě. Abychom jsme se zlepšovali. Hlavně svou osobnost :-) To nás učiní šťastnými a spokojenějšími.


První co mě napadlo, jsou naše očekávání, spadající do důsledků našeho chtění.
Pak jsem chtěla dát ostatním to nejlepší ze mě, všem věnovat společný zážitek, úsměv, něco na co budou moci vzpomínat a to obdaruje mne i je. To je jediná struna, na kterou bych chtěla hrát. Ta která nás spojí.
Autor Taya, 24.06.2015
Přečteno 478x
Tipy 4
Poslední tipující: jitoush, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zaujimavý počin

25.06.2015 06:48:41 | Romana Šamanka Ladyloba

Myslím, že se na tomto dá poznat dost věcí :)

27.06.2015 12:26:48 | Taya

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí