románti/c/ky...

románti/c/ky...

Anotace: ...

kadeře měla rozpuštěné…hruď halila rudá blůza pod níž se volně vlnila ňadra…
od pasu splýval závoj…na břiše mezi blůzou a tylem zelo prázdno…
respektive pruh nahého těla na němž se rýsovaly symbolické květy podprahových vůní…
jak by podotkl kdejaký muž ,,ó jak malá roztomilá dívka,,…
což bylo však poněkud nepřesné jelikož měřila metr sedmdesát a předloktí měla jako vesnický kovář…

říkalo se o ní že nemá ráda pozornosti ani ty co se před ní krčí
ale jiní tvrdili že je přesto v hloubi duše romantická…
ostatně kdo by prošel pěšky Kalahari když je jednodušší takovou poušť přeletět
kdo by se odvážil do amazonského pralesa jen s příruční kabelkou nůžkami a pilníčkem…
obdivovala muže jako byl jeden kapitán co občas vláčel svou dívku za vlasy po pokoji…
dodal jsem si tedy odvahy a oslovil ji s tím jestli už někoho takového našla…
zasmála se jako by zavřeštěl papoušek v džungli
,,milý příteli,
ze všech těch králíků co jsem potkala…ze všech těch mrtvol co si určitě pobyly nějaký čas ve vodě je to zhola nemožné…
myslíte že autoři dobrodružných knih líčí své postavy podle skutečnosti?
Tuhle jsem četla o muži co na honu přetáhl jezdeckým bičíkem jednu dámu přesně po místě kde je to cítit nejvíc,,…

,,Nu mohou být i tací…neházel bych hned sekerku do totemu,,…

,,Jen mi nějakého ukažte…všude je to samý jeliman co neumí zahnat ani pštrosa…nebo krab v aspiku…
nagelovaný čípek či nějaký trouba co objímá stromy které pak opěvuje u piana ,,jak jenom Bůh stvořil strom,,
případně ,,vlaštovčí hnízdečko v kadeřích,,…
na takového bych se nepodívala ani kdybych měla potěšit umírajícího otce,,…

nenápadně jsem si smetl kůru z kalhot…

podívala se na mě zamyšleně…,,Čím se vlastně zabýváte vy?,,

,,Například filozofií bucharu, záhadami vesmíru a nepředpovídáním,,…

,,To mi vysvětlete,,…

,,U bucharu je zvláštností cyklický pohyb stlačování a uvolňování…
co se týká kosmu existuje teorie
podle které vesmír okamžitě zmizí jakmile někdo objeví k čemu je a proč tady je
a bude nahrazen něčím jiným mnohem bizarnějším a nevysvětlitelnějším…
pak je tu ještě jiná teorie kterou vyznávám já
podle té k tomu už došlo…
a co se týká nepředpovídání
myslíte že je možné logicky předpovědět vaše budoucí chování
jestliže vám výsledek předpovědi sdělím?,,…

,,No jistě,,…

,,To je omyl…
vaše chování předpovím přesně jedině tehdy když vám předpověď předem neřeknu…
jakmile ji totiž znáte můžete vždy udělat něco co s ní bude v rozporu,
takže bezpodmínečná předpověď vašich akcí neexistuje…

přitiskla se přede mnou ke zdi…nebylo úniku…a pak jsem ji vyzval k bláznivému tanci…
Autor enigman, 01.10.2016
Přečteno 436x
Tipy 20
Poslední tipující: střelkyně1, zelená víla, AndreaM, Jort, Iva Husárková, Amonasr, jitoush, MARKO, Joe Vai, Frr, ...
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)

15.10.2016 02:20:52 | zelená víla

Buchar a divka navolno, krasna predstava

01.10.2016 07:27:57 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí