B2

B2

Anotace: https://youtu.be/UO1hgZBWe8g

Kam chodíš spát, když se nikdo nedívá?

 

Prší a je to jako parabola. Jsem na vršku křivky a dál už to nepůjde. Kolikrát se ti ještě prodám, abys mě začal mít doopravdy rád?

 

Nebuď jako tatranka, říká mi Magda a tváří se vážně, pivní pěnu ještě v koutku pusy. Kostel na kopci září a láká k vyběhnutí. Vpíjím ho očima, celou tu majestátnost a posvátnost, co nakonec ale vždycky je jen zima a dřevěné lavice, příliš tvrdé na to, aby se na nich dalo sedět dlouho.

 

Dýchl na tebe Bůh a tak to mělo bejt. Nic neřídí a do ničeho nezasahuje. A kdo se moc ptá, moc se dozví. Když jsem se ptala stejně jako ty, tak mi babička říkala, že koho Bůh miluje, toho křížkem navštěvuje.

 

Přijde mi to hloupý, ale mlčím, mlčím do svého talíře, rozrýpávám porci jako bitevní pole, tvořím zákopy a znovu je bořím a nechávám klouzat do krku. A dál, až do žaludku.

 

Buď jako luxusní čokoláda, tatranka může být každá druhá.

 

Vnitřnosti mi kroutí had, uzluje smyčky a vlézá pod jazyk. Mluvím starobylou řečí, slova se spouštějí jako pavouci po pavučině.

 

Lezu si své crescendo, pevně zapletená sama do sebe.

 

Já tě opravdu chtěla, syčím. Jsem čokoláda, jsem čokoláda, jsem čokoláda. Zvedá se mi žaludek, pusou mi protékají světy, celé dějiny, bezbrannost všech žen, co jsou jako já.

 

Já tě opravdu chtěla.

 

Tatranko.


Autor odnikud, 08.08.2018
Přečteno 453x
Tipy 14
Poslední tipující: bogen, Amonasr, Frr, Philogyny1, Akrij8, Jort
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vystihlas to ĺíp ,) ....ja treba chtit neumim...umim jen to, když chtějí oni ...

21.08.2018 20:39:42 | Loveless

Cítím dobře, funguju blbě :)

25.08.2018 09:43:31 | odnikud

ach nikdy se nevrátí tatranky mého dětství***ST* :-D*

08.08.2018 16:38:03 | Frr

...i luxusní čokoláda se na slunci roztéká...

08.08.2018 13:50:10 | Jort

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí