Můj život je fantasy

Můj život je fantasy

Anotace: Tak trochu experiment, nešetřete mě :)

 

V šest ráno vypínám budík a snažím se vyhrabat z postele. Marně. Kolem pasu se mi omotá dotěrné chapadlo příšery. Nemilosrdně mě stáhne zpět, až na krku ucítím smrdutý dech obludy. Ono vyprostit se ze spárů lenocha, který má flexibilní pracovní dobu, je mnohdy hotový boj! Sotva se dobelhám do koupelny, s hrůzou zjistím, že mé kouzelné zrcadlo bylo přes noc ukradeno! Zloděj byl taškář, místo něj na zdi visí model "Kdo je na světe nejnapuchlejší“. Dá mi velké úsilí smíchat jednotlivé lektvary a aplikovat je na tvář, abych se opět vyrovnala bezchybné pleti Sněhurčině. Příšera, která evidentně přežila mé plácnutí přes chapadlo, už se dobývá na dveře koupelny. Po ranních nesnázích se neohroženě vydávám do mrazivého města tisknouc svůj plášť co nejvíce ke krku. Sakra to je zima, že krajem zase projížděla ledová královna?

To není fantasy román, ale bordel v mé hlavě. Už jsem z těch knih i vlastních příběhů dočista zblblá. Copak nedokážu objektivně vnímat realitu? Místo skály vidím Mordor a když sednu na kolo, hledám ostruhy. Je to společná úchylka všech pisálků, nebo jen já po ulicích kráčím s nepřítomným výrazem?

Inspirace je všude, říká se. Vnímat přítomnost je však neméně důležité. Nařizuji si detox! Víkend bez knih a psaní. Nejspíš vezmu svou příšerku někam na výlet a budu vnímat krásy kolem sebe takové, jaké jsou. Večer si pak dáme číši, sakra, sklenku vína a potom… korzety se přece nosí i v současné době ne?

Achjo, pro moderní svět jsem už dávno zatracena.

Autor Miss_Rosa, 13.02.2020
Přečteno 588x
Tipy 14
Poslední tipující: P.Balam, Wahadahaku, Marten, Frr, jenommarie, Amonasr, Dreamy, Krahujec, danaska
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čím jsem starší, tím jsem raději, když příšera s malou příšerkou ještě spí a mám volnou koupelnu i kuchyň :-)

28.02.2020 09:39:49 | Dobrodějka

První odstavec se mi líbí moc, ale zbytek už ne, škoda, trochu promarněná pointa.

14.02.2020 14:04:07 | tall&curly

Děkuji za upřímnost. Musela jsem se usmát, protože původní verze byla delší a obsahovala celý jeden den z pohledu fantasy reality kolem mě. Nicméně z mého pohledu přestala pak být fejetonem a chyběla mi tam právě ona pointa. Miluji jak tisíc oči vidí tisíc různých věcí. Kritiky si moc vážím :-)

14.02.2020 14:11:38 | Miss_Rosa

Prosím neměnit se, krásně vidění máš a moc hezky se to čte. Humor, fantazie trochu pohádky a krute3reality i nadhled, vše krásně sladěno, se špetkou koření tvého vlastního. Hezké;-) ^ST^

14.02.2020 11:22:46 | jenommarie

Vtipně, hravě i s příjemným sebeironickým nadhledem :-)

14.02.2020 11:16:52 | Amonasr

Super a příšerka mě pobavila...taky jednu takovou chovám, lidem ji představuji:
" Tohle je můj manžel", já sama jí leckdy řeknu "miláčku", jen teda s časem se změnilo to, že čím méně chapadel má příšerka, tím více jich musím mít já...sklenka od piva, talíř od oběda, ponožky u gauče...a tak.:-)))
Bavíš.:-))

14.02.2020 11:15:59 | Dreamy

Vtipná povídka, pobavila jsem se. Snad i proto, že podobná rána mívám také. Tak vítej u modrásků. ST a pozdrav posílá Daniela z Prahy.

13.02.2020 21:29:42 | danaska

Díky moc :)

13.02.2020 21:37:46 | Miss_Rosa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí