Jak jsem se mýlil v punk-rocku.

Jak jsem se mýlil v punk-rocku.

Anotace: Pocta Václavu Kahudovi.

Jak jsem se mýlil v punk-rocku.
 
 
 
Zas ty pražský hospody, poloprázdný půllitry.
Zas ty pražský hospody, máničky a patriky.
Zas to pražský Letiště, na stojáka vožer se!
Zas to pražský nádraží, bombur už mě poráží.
-------------------
 
Patrně znáte song Polyš od legendárních Tří sester z epesního alba "Na Kovárně to je nářez" (1990). 
 
Já si, milé děti,  celé devadesátky myslel, že tam zpívají - "máničky a papriky." - jako že máničky a papriky - označení pro hippies a starší pivaře vulgo "papriky"...avšak správně tam je máničky a patriky. - Tři sestry prostě měly nějakou sexy kámošku Patriku....a možná jich chtěli více,  aby se dostalo na všechny členy souboru, jak by řekl Fanánek Hagen. 
 
 
A dále pak jsem tam stokrát  slyšel - "Zas to pražský nádraží, "bomber" (sic!)  už mě poráží"...což jsem pokládal za napadení jurodivým bránickým pivem posíleným skinem v bomberu, tehdy populární. Avšak jednalo se o Bombura - později spisovatele Václava Kahudu - před pár dny zesnulého, žel.
 
Budiž Václavu Kahudovi vulgo Petrovi Kratochvílovi, který v letech 1985-1987 též působil v mé oblíbené kapele Tři sestry,  lehké nebe. 
 
P.S. - A pro informační komplexnost  zde celý song - https://www.youtube.com/watch?v=cJL5TkWGt-4
 
 
 
Autor Medved23, 30.07.2023
Přečteno 179x
Tipy 5
Poslední tipující: mkinka, Marten, BArBArKO
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ségrám fandím od první chvíle...je ho škoda

31.07.2023 16:37:53 | stormeater

já taky, už od 1990.

31.07.2023 19:56:25 | Medved23

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí