Přemnožení

Přemnožení

Trošku upustím. Jen tak, aby se neřeklo. Mohl bych si postěžovat na nedostatek sexu, se kterým se v tomhle životě potýkám, jenže na pozadí toho přelidnění, by to stejně nedávalo smysl.
Možná, že až to tady zabalím, tak se dostanu do muslimskýho nebe, kde na mě bude čekat 30 pannen! I když, co si budem povídat, 30 pannen nemusí bejt zas taková výhra...
Stejně je dobře, že se nejvíc schuká mezi chudejma. Nebo se schuká mezi všema stejně, ale chudý si dávaj míň bacha? Dokážete si představit, jaký by to bylo, kdyby se rozmnožily bohatý? Mlíko by bylo za 200 a chleba za 300. A to nemluvím o hypotékách a půjčkách! Dokážu si představit, že by jeden malej byteček doplatila až 5.generace. Vsadím se, že by pra pra pra ... prarodičům nedokázala přijít na jméno. Nebo by jim naopka byla strašně vděčná? Za tu klícku s postelí, na který se tak dobře přelidňuje!
Uvidíme. Čas ukáže. Protože vděčnost je ne(s)počitatelná a já mám pocit, že jsem vyčerpal thema.
Autor Tecka 2, 14.08.2010
Přečteno 615x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí