Hledám vážný vztah!

Hledám vážný vztah!

Anotace: jojo

Nechápu proč jsi nezadaná... Tuhle větu ze srdce nenávidím. Paradoxně ji slýchám často právě od "mužů".

Proč tedy nejsem zadaná?? Očividně nejspíš nezapadám do vašich puntíčkářských měřítek. Pochopte, že každá z nás nemůže být dlouhonohá blondýna s obříma prsama, vlastnící pivovar..

Přiznejte si, že jste s dobou celkem dost patrně zlenivěli. Už nezabíjíte draky,nelovíte mamuty a dokonce ani nebojujete o naši ruku. Vždyť teď už není ani možné seznámit se s někým někde venku. Buď se válíte opilí s partou vašich přátel a nebo jenom neakčně postáváte a civíte. A my se můžeme culit jako poblázněné a stejně nezvednete to své pohodlné pozadí a neuráčíte se oslovit nás.

Dříve muži se ženami tancovali. Bylo pro ně poctou vyzvat dívku k tanci. A dnes? Bože, jediný tanec, který vyznáváte a zvládáte je POGO!

Nejsem náročná.. Nehledám pohádkového prince se zlatou kreditkou a BMW v garáži. Chci jen někoho, kdo by mě měl UPŘÍMNĚ rád, kdo by mě občas překvapil nějakou maličkostí, kdo by se ke mně choval hezky, psal mi aspoň 5 SMS denně, trávil se mnou čas- ovšem nemusím ho mít neustále v zádech s tím přiblbým zamilovaným výrazem, a zajímal se o to co dělám... A hlavně hledám někoho, kdo najde svoje dávno ztracené koule a troufne si na to oslovit mě!

Copak už vymřeli muži, kteří se nebojí oslovit něžné pohlaví?? Copak už ve vás nepřevládají lovecké pudy?? Nejsem sice mamut, ale taky nejsem snad zas tak zoufalý objekt k ulovení..
Autor Gigy, 06.08.2011
Přečteno 979x
Tipy 16
Poslední tipující: melebele, czokies, Káťule, Lola Black, Grafomanická MIA, Princezna.Smutněnka, ewon
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dnes mají koule ženy, od čeho je přece emancipace?

25.05.2012 21:36:11 | Lilien

Prostě dokonalost :). Tak pravdivé, až se člověk musí smát - ne, že by na tom bylo něco k smíchu :D. Vlastně je to spíš smutné :D. Tip :). Káťule

25.05.2012 21:26:28 | Káťule

mluvíš mi z duše...ach jo...:-)

05.02.2012 15:51:30 | Heavy

No jo, začínají se nám ty zažité "role" slévat.. Ženy musí lovit chlapy, chlapi nosí makeup...:D Vedlejší produkt rovnoprávnosti možná? Za sebe ti můžu říct, že jsem v tomhle asi trochu "staromódní" takže takovou tu "iniciativu" beru radši na sebe, stejně jako ty detaily jako pouštět sednout, podržet dveře nebo platit v restauraci... Přeju ti, aby se ti povedlo někoho najít a abys byla konečně šťastná ;)

26.08.2011 10:30:00 | Ossian

Přesně tak...:-D

15.08.2011 00:40:00 | Princezna.Smutněnka

to s těma koulema mě fakt pobavilo. :-)

13.08.2011 23:51:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí