Záchod

Záchod

Anotace: Opět příspěvek od Fische, abyste viděli, že umí i psát něco jiného než Morteho.

No, mnozí z vás si myslí, že jsem kanál už teď, takže proč jim to nepotvrdit a zároveň nepodarovat Velkého Pouršmounta Kaufmana originálním dárkem ?

Sedím si tak v restauraci, lebedím si nad pivkem a uvažuji nad smyslem života. No a na co jsem nepřišel? Na záchod !!!
Záchody byli vždy jednou z nejnezbytnějších věcí pro každou kulturní civilizaci a jsou jí nadále i pro náš mrzký všední život. Každý z nás se s nimi z těch či oněch důvodů setkává denně. Záchodová typologie nás učí, že máme dva základní typy těchto zařízení, které dělíme podle prostředí v nichž se s nimi setkáváme. První typ je běžný domácí záchod s kterým jsme svázáni a nemůže nás na něm kromě malých technických závad nic překvapit, jelikož i ten nejdrzejší zloděj je natolik civilizovaný, že vybílí-li nám byt, nechá nám alespoň jedno nedotčené místo, abychom se z toho mohli náležitě... ehmmm. Druhý typ je zajímavější a rozhodně ftipnější. Jedná se o záchod veřejný.
Ten dělíme dále na školní, městský, v podniku (hospoda, kemp atd.). Podle prostředí se používají veřejné záchody pro různé účely, na městských se vykonává především potřeba co nejrychlejší - tedy potřeba malá, kdežto v hospodách se k velké radosti personálu zvrací. Veřejný záchod je používaný celkem často, ale ne vždy pro účel vykonání velké potřeby, kterou si snažíme schovat na doma. K vykonání velké potřeby, je totiž třeba mít toaletní papír, což je někdy velký problém, takže mnohdy přicházejí na řadu alternativní prostředky jako jsou včerejší noviny válející se na zemi, sestřin kapesník ( jelikož z naprosto nepochopitelných důvodů máme zrovna u sebe její kabelku ) popřípadě její tampóny ( z výše popsaného důvodu ). Nejzuřivější, leč plně použitelnou alternativou, jsou i peníze ( pochopitelně ne kovové ), z nichž bankovky jistých hodnot ( 50, 200, 500, 5000 Kč ) k využití přímo vybízejí, jelikož je jistá šance, že se za vámi prodavač nerozběhne se smetákem v ruce, až si za ně po "použití" půjdete koupit Orbitky.
Tak mě tak na závěr napadá, že jsem se v úvodu zapomněl zmínit ještě o jednom typu záchodu. Jedná se o záchod přírodní. Tento záchod, jak nepochybně víte, nejčastěji používají zvířátka a turisti ( otázka jenom je kdo víc ), avšak je velice často používán například horolezci, jejichž záchod je někdy hluboký 200 metrů i víc. Já se žádným rekordem v hloubce pochlubit nemůžu, ale například vím, že na zřícenině Přimda je jeden z nejstarších záchodů v Čechách.
... Darováno Kaufmanovi
... VYZÝVÁM TÍMTO PŘÍSPĚVKEM K ŠIROKÉ DISKUSI O TOMTO ZÁVAŽNÉM A PRO VSETÍNSKÝ HOKEJ KLÍČOVÉM TÉMATU

Já vás lidi fakt donutím, abyste mi alespoň některé věci *konečně* začali mazat, protože když už ne tohle, tak CO ??? :)))
Autor jehlaspichlas, 01.08.2007
Přečteno 1013x
Tipy 4
Poslední tipující: al-pacino, Replix
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Proč mazat?Ať si Tě vychutná i další generace :-)

21.12.2007 10:42:00 | Comparare

Tleskám heeh,to je výborně napsáno:-)

25.11.2007 12:01:00 | Replix

:-)))

01.08.2007 13:14:00 | Bíša

Zůstaň zůstaň věrným Čechem,
utírej si prdel mechem.
Jako alternativu můžeš použít ponožku.

01.08.2007 09:21:00 | Jan na Druhou

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí