Krása a zdraví

Krása a zdraví

Anotace: Fejeton na anorexii... pište komentáře pls... =oP

Je obyčejné páteční odpoledne.Slunný den.Rtuť v teploměru se dnes vyšplhala někam až k třiceti stupňům.Škola je konečně za námi a já se sluním s kamarády na koupališti.Jen si tak ležím a pozoruji hlouček děcek,tak v mém věku.Dokonce slyším co si říkají.Táto chvíle je tak akorát vhodná na hlubší přemýšlení o tom o čem si povídají.

Kluci si povídají jak jinak než o autech a nejnovějších hrách na počítač.No nad tím nebudu uvažovat,protože ne že by mě to nezajímalo,ale jaksi se v tomto okruhu moc neorientuji.Takže přejdeme na debatu holek.No jo Anna si postěžovala,že přibrala dvě kila a ostatní holky jí s vážnou tváří přesvědčují,že to není možné nebo že to na ní nejde vidět.Nechápu jak dokázaly tu vážnou tvář udržet !! Já bych už se válela smíchy.Vždyť každá z nich mohla vážit tak maximálně devatenáct kilo aji se železnou postelí.No ano teď se dostala k tomu,že musí držet dietu.Nejlépe bodovou.Ne nejlepší bude když nebude jíst vůbec !! No jistě to je ta nej cesta !! Klárka,ale našla nějaký dobrý prášky na hubnutí.Čekala sem kdy na to přijde řada.No jo a pochopitelně říká jaké to má výhody,jak to funguje,jak se to jmenuje,kde to koupila atd.A ostatní holky ji visí na rtech a poslouchají jí se zatajeným dechem.

Když je tak chvíli poslouchám už mi cukají nohy,že bych odešla nebo jim šla něco říct.Proboha nechápu co chtějí ještě shazovat!Kosti jim vylézají,že si je někdo může splést s oživlou kostrou.Plavky na nich jenom visí!Není divu když do nich nemají co dát když všechno hned shodí.Ale pozor jeden kluk už se neudržel a navrhnul takový hloupí a nesmyslný návrh.Co takhle sportovat!Fíha to se najednou spustila sprška nadávek!A to dnes nemělo pršet.No jo ona přece nemůže sportovat!Ještě by se jí něco stalo!Spadla by nebo by si zničila klouby a já nevím co ještě.Taky to trvá hodně dlouho než zhubne.Sportování také zabírá hodně času!Čas který by mohla využít na něco jiného.Třeba stání před zrcadlem a pozorovat,se zděšením v obličeji,jak tloustne.Navíc kdyby sportovala mohly by se jí vytvořit bicepsy!No vypadala by přece strašně!Jako jedna sportovkyně v Bravičku!No,ale že sport krásně vytvaruje postavu to už se neřeší.Mohla by být ještě krásnější pokud to nějak jde.No nakonec se všechny shodly,že prášky jsou přece jenom nejlepší,a že si je hned zítra půjde koupit.

Jedno téma je probrané tak se hned přesunuly na druhé.Katka si musí obarvit vlasy.Ten odstín hnědé už není moderní.Teď je moderní být blond a vychrtlá.Katka byla chvíli na pochybách jestli ano nebo ne,ale přece jenom byly pro všechny a když říkají,že je to moderní,nemůže odporovat.Hned se dohadují nad tím jaký přesný odstín by si měla nechat napatlat na hlavu.Obyčejný člověk jenom žasne jak se v tom vyznají.Z každé potom vypadne,že si vlasy barví nejméně každý měsíc,aby vypadaly neustále tak nádherně.Nechtěla bych je potkat až jim bude čtyřicet let.Možná je ani nepoznáme.Po těch dietách a nánosech barvy!Vychrtlé budou jako telegrafní sloup a to se za něj ještě vlezou dvě dívky.A po vlasech ani památka.Teda těch pravých.Přece nebudou chodit holohlavé.Určitě budou nosit paruku a nejjistější bude když si jí na hlavu rovnou přilepí.

Nevím ani jak mě to napadlo,ale ráda bych věděla jak by přežily takhle ve středověku.Malování tam bylo tak akorát válečné.Značka oblečení byla ala mamut nebo … no další zvíře mě už nenapadá.Vlastně s dietou by neměly mít takový problém.Když si nic neuloví nemusí ani přemýšlet nad tím co by se stalo kdyby to snědly.Kolik by přibraly.Ale sranda je v tom,že kdyby přibraly nemohly by to zjistit.Tehdy nebyla váha.No shodneme se na tom,že by ve středověku nepřežily.

Ale pro mě bude nejlepší utlumit myšlenky šokem ze studené vody v bazénu a nahradit je tím jak se nejlépe zahřát v ledové vodě a potom jak se nejlépe pobavit s kamarády.Po chvíli blbnutí ve vodě pak můžu pozorovat opovrhující pohledy dívek nad kterými sem přemýšlela a poslouchala a děkovat při tom bohu,že taková nejsem a modlit se,aby takovou nikdy nebyla.
Autor Pluviassol, 10.02.2008
Přečteno 626x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí